16 Ocak 2012

erkek oje sürerse...

 Link
Her şey 2002 yılında David Beckham ile başlamıştı. Kendisi durup dururken bütün tabuları yıkmış ve pembe renkte tırnak cilasıyla piyasada arzı endam etmeye başlamış ve tabi ki olanlar olmuş ve çorap söker gibi tırnaklarını parlatan metroseksüel modeller türemiş gitmiş. Son zamanlarda da bizim akıllı bıdık ünlülerin tırnaklarında sıkça görmeye başlayınca dikkatimi çekti ve bir bakayım dedim erkek ojelerinin şanlı tarihine...



Erkek ojesi popülasyonu öyle büyümüş öyle büyümüş ki sırf bunun için özel üretim ürünler bile çıkmış piyasaya. Üzerinde "Man" yazan ve erkeklere satılan dünya kadar oje markası var. Sanki kadınlar için zaten mevcut olan renkler erkeklerinkinden çok da farklıymış gibi...

 Link
Johnny Depp de masmavi bir oje sürmüş tırnaklarına. Ha ona ne yapsa yakışır o ayrı tabi ama şaşırmadım değil açıkçası. En bilineni bu "evolutionman" isimli ürün. Bu işe gönül verenler diyorlar ki; aslında bunda şaşıracak ya da ayıplanacak bir şey yok, şehir erkekleri artık çok daha bakımlı, manikür bile yaptırdıklarına göre tırnaklarının da güzel görünmesini sağlamaları normal, koluna rolex takmış bir erkeğin etleri yolunmuş, yenmiş tırnaklarla dolaşması ne kadar kötü olurdu? E tabi haklılık payı var ama pembe oje ne alaka diye sormadan edemiyorum....

 Ozzy Ousborne                                                                   Steven Tyler
Şimdi şov dünyası insanlarını ya da böyle müzik tarzının görünüş özelliklerini simgelemesini anlıyoruz. Onların işi görsellikle alakalı ya da özel karakterlerinin bir parçası. Benim asıl derdim özenti olanlarla sanırım. Bakımlı ve dış görünüşüne önem vermek ayrı, trendlere takılacağım diye resmen feminen olmak ayrı diyorum. Sokakta bir sürü insan var böyle.
                                  Link                                                                      Link

Bakınız küçük prens Harry'e ve yeniyetme 13lük kızların sevgilisi Justin Bieber'a. Onlar da bu modanın başını çekenlerden. Hadi hayırlı olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...