5 Ocak 2012

eski kumaşlar nasıl değerlendirilir

DIY (do it yourself) tekniği ile eşarp, fular gibi artık sevmediğiniz ya da çok eskimiş, modası geçmiş eski kumaş parçalarını değerlendirmek çok kolay. birazcık el becerisi ile yeni bir moda yaratmak mümkün. işe yaramayan parçalardan saç bandı, bluz, kemer hatta hatta çanta bile yapanlar var.


tıpkı kağıt katlar gibi kesmeden, dikmeden sadece katlayıp dolayarak basitçe yepyeni bir moda yaratılabilir. üstelik o eski kumaşlar da tekrar kullanımı açılmış olur. renkli kumaşları kullanmak da görüntüyü canlandırmanın cabası. saç bandı ya da fular klasik ama kemer fikrine bayıldım.

 yaz için ideal soft bir kumaştan basit bir bluz yapmak da akıllıca
çanta sapı olarak süper bir fikir, düz siyah bir çantayı nasıl da şenlendirmiş. aşağıdaki resimde ise heybe modeli farklı bir  çanta yapılmış, özellikle yazın çok kullanışlı olacağına eminim

4 yorum:

  1. Blogunuzu yeni keşfettim gayette güzel paylaşımlar gördüm izlemeye alıyorum bana da beklerimm :) selamlar..
    http://sadecebiyasam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler... tabi ki gelirim :D

      Sil
  2. Kadin reklamımı yoksa kumaş reklamımi yapıyosunuz anlayamadım

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...