23 Ocak 2012

jean ve camel; mükemmel uyum

Başlıksız #2
Camel rengini eskiden beri çok severim, özellikle deri ceket, kemer ve ayakkabıda. 
Düşündüm taşındım bu renk giyimin jean ile mükemmel bir uyum sergilediğine
karar verdim, oturup kendi kombinimi kendim yaptım. Hafif serin bir bahar 
cumartesisi için süper olurdu. Ağır ve uyuz kış şartlarının devam ettiği
bu günlerde bahar günlerini özlerken bu fotolara bakmak benim içimi 
ısıttı ne yalan söyleyim.
 link

 link


bu iki rengi kullanan çantalar da çok hoş

 
 


 link
 Erkekler için de aynı uyum mevcut

 


Bu da benim düşündüğümün tam tersi olmuş. Deri etek ve jean mont.


2 yorum:

  1. Pudra pembesi ve tatlı kahverengi de çok yakışan renkler...

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...