1 Ocak 2012

nar şeklinde objeler

bu sene ev dekorasyonu için çeşitli süs eşyaları satan yerlerde en çok gördüğüm obje nar oldu. çeşit çeşit, renk renk nar süsleri var her mağazada.
hem bolluğu bereketi hem de kış mevsimini simgelediği için aslında anlamlı da. kırmızının canalıcı bir tonu renge sahip. evin en alakasız köşesine bile konulsa ortama ışık katacak kadar güzel bir kırmızılığı var. tepesindeki kral tacı formu da sadece dekorasyon objesi olarak değil, her türlü nar figürlü aksesuarlar tasarlanırken özellikle kullanılmış. bu anlamda sadece rengi değil şekli de kendine has.

 
en çok da mumluk olarak tasarlanan objeler mevcut.

 illa kırmızı değil, farklı farklı renklerde hatta rengarek tasarlanan objeler de yapılmış.
 ben de en çok bunu beğendim.

görseller : www.etsy.com

EDİT : Nar objeler tahmin ettiğimden de ilgi çekiyor. tıklanma rekoru kıran postum olduğundan sebep yeni görseller ekliyorum. Umarım merak edenlere fikir verir. Buyurunuz.... 

Buraya kadar ki görseller masa, konsol, sehpa gibi eşyaların üzerini süslemek için biblo olarak düşünülmüş objelerdi. Benim kafamdaki kullanım da o yöndeydi ama araştırma derinleşince başka fikirlerle de karşılaştım. (Bu arada kolye, küpe gibi aksesuar olarak nar figürü de çokça var)

Kapı veya duvar süsü olarak;

 link

Küçük rafları ya da mobilyaların boşluklarını tamamlamak için;

 link


Ya da sofra dekorasyonu için gerçek narlarla;

link


Pin It!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
1 9