12 Şubat 2012

eldivenli sweatshirtler

Avm'leri dolaşırken mağazanın birinde (adı bende saklı) kollarının ucunda başparmak geçirmek için boşluğu olan polar bir sweat görmüştüm. Fikir süper, almak istedim fakat bedeni yoktu. Daha çok aktif spor ile uğraşanlar için üretilmiş bir şeye benziyordu, meğer bu da japonların başının altından çıkmış. Japon  tarzı moda son dönemde almış başını gidiyor. Moda blogu işinde de çok hırslı hatun kişileri var. Türkiye'de japon style adıyla online satış yapan siteler vs de var. Daha önce burada bir garip Tokyo sokak modası görselleri paylaşmıştım sayın seyirciler, fakat onlar pek ilham alınacak cinsten değildi :)
Eldivenli sweat olayına geri dönersek; sanırım bilinen markalarda da tek tük bu tarz bir üst tasarımı var amma ve lakin ben bulamadım, google'ın bana getirdiği de sadece japon üretimleri oldu. Onların da online satışını yapan yerli siteler mevcut ama Türkiye'de mağazası olan markalarda bulamadım. Gören duyan bilen varsa benimle de paylaşsın bari...zira fikir çok orijinal, çok hoş.


 Bunlar düz renk ama benim gördüğim desenliydi mesela.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...