23 Şubat 2012

Maskulen ayakkabılara alexa yorumu



Yine yeni bir alexa chung postu ile karşınızdayım sayın seyirciler. Bu hanım kızımızdan asla vazgeçemeyeceğim sanırım çünkü o beni şaşırtmaktan hiç vazgeçmiyor. Daha önce ayakkabıdaki bir trend olayından burada bahsetmiş idik; maskulen ayakkabılar ! İnternette gezinirken bir de kimi göreyim ? Alexa da pek benimsemiş bu akımı, hiç geri kalır mı? Amma fekat lakin bu kadar abartı maskülen olacağını tahmin etmemiştim, şaşırdım. Dedemin yarım asır önce giydiği ayakkabıların aynısını giymiş çıkmış, ha ayacıklara kanlı yaralar ve onulmaz ağrılar hediye eden kösele/yüksek topuk olayından da sıyırmış böyle düz taban giyerek o ayrı, amma çok kötü görünüyor hiç olmamış yakışmamış yahu...ben anlamıyor muyum bu moda işinden diye geçirmedim değil (içimden).








 link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...