19 Şubat 2012

prizlere sanat geldi !


"Evim" dergisinin bu ayki sayısında ilginç bir fikre rastladım. Bildiğimiz prizler çeşitli şekil ve desenlerde tasarlanmış ve satılmakta. Gerçekten hoş bir fikir. İnternetten bir göz atayım dedim ve bunları buldum. Üstteki resimdeki prizler bizde yok, fakat bizde olan prizler ve ışık anahtarları için de bir dolu tasarım var, ha derseniz ki ben böyle şeylere para vermem ama prizlerimi şenlendirmek de isterdim, kolayı var, her derde deva yüce (!) duvar stickerleri imdada yetişmekte. Sokakta bile satılan bu stickerlardan alıp espirili bir şekilde priz ve anahtarların etrafını renklendirmek mümkün. Bakalım ilham alacak bir şeyler çıkacak mı...buyurunuz efem....

 link


 link


 link




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...