1 Şubat 2012

yağmur botları zamanı


Plastikten yapılan bu botlar son birkaç senedir pek moda. Ben ilk gördüğümde "naylon şey giyilir mi yahu" demiştim. Ama bu kadar karın akabinde her yer su çamur olunca bir düşündüm ve çok mantıklı geldi. Botların altı da plastik ve dişli olduğundan karda kaymaz da. Bu sulu kar günlerinde ve bahar yağmurlarında aslında giyilebilecek en mantıklı şey. Herkesin ayakkabılığında bir çift bulunmasında fayda var imiş sayın seyirciler. 


 link 
Üstelik deri botlara göre desen bakımından çok zengin. Ufak bir araştırma ile renk renk desen desen model buldum. Çok pahalı bir şey de değil aslında mahalle ayakkabıcılarında bile mevcut. Tek dez avantajı terleme halinde hava almadığından ayacıklarınız terli kalıyor. Taytlarla da çok şık olur be yaw...

 link



2 yorum:

  1. Biree tane edinmek lazım o zaman bunlardan :)

    YanıtlaSil
  2. ben bakınmaya başladım bile şekerim...

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...