29 Mart 2012

Bir aksesuar olarak apolet !

Bir aksesuar olarak apolet...
Evet satışı da olan, evde en kolay yapılabilecek bir aksesuar olarak apoletler bu sene fazlasıyla trend. Kolye takmak yerine, sade bir blüzü şenlendirmenin orijinal bir yolu da renkli ya da incikli boncuklu, zincirli zaımbalı tarzınıza göre apoletler takmak olabilir.



benim burada seçtiğim görsellerde genelde benim tarzın diyebileceğim siyah ya da beyaz gibi nötr üstler üzerinde kullanılan zincirli,metalli renkli olmayanlar oldu, ancak bunların çiçekli böceklileri de mevcut. Tabi işin en güzel yanı, daha önceleri de söylediğim gibi, artan kumaştı, düğmeydi, boncuktu bir dolu zımbırtıyı atmayıp ileride değerlendirmek üzere biriktirme fantazisinin icata dönüştüğü anın bu noktada gelmiş olmasıdır. Atmadığımız her şeyi apolet yaparken değerlendirebiliriz (mesela hediye gelen çiçek buketlerinden çıkan kurdelaları ben hiç atmam), bilhassa düğme, ip, boncuk, kurdela, artan kumaşlar hatta çatal iğne gibi renkli, iginç şeyleri.... mesela geçen gün satın aldığım tişörtün etiketini çataliğne ile tutturmuşlardı ve ben onlardan küpe yapmıştım.

Üstteki görselde yapılmış olan apoletin boncukları bizzatihi satılmakta. böyle havalı durduğuna bakmamak lazım, onu da yapğan iki el....

herkes birazcık yaratıcılığını kullansın, apolet yapsın diyorum ve onu düz renk tişörtlerinin üstüne takarak havasını atsın diyorum sayın seyirciler... kolay gelsin....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...