5 Mart 2012

saçlara gelsin özgürlük

Bayanların güzellik uğruna en çok yıpranmasına izin verdikleri yüzleri bir de saçları malesef. iki ya da üç günde bir yıkayıp her seferinde de kuaföre gidip fönletmiyor muyuz masum yavruları :) sürekli fön sürekli fön uçlardan kırılırlar, yıpranırlar ve kururlar zavalılar. Saçın kalitesini bozdukça doğal hali de iyice berbalaşmaya başlar, istemesek de kuaförün zalim ellerine teslim etmek mecburiyetinde kalırız.
Vakit yokluğundan dolayı günün birinde adamakıllı bir şekil veremeyince saçlarıma, rastgele tokaladım, bir baktım salaş hali daha bir doğal daha bir karizmatik oldu. Bir bakayım dedim böyle bir tarz var mı acep? gerçekten de bir sürü görsel buldum. Hem sıradışı olması adına hoş, hem de çok daha ucuz ve kolay böyle rastgele toplamak ya da iki tutam saçı tutturup sokağa çıkmak. Siz de bir bakın bakalım beğenecek misiniz, ilham verecek bir şeyler çıkacak mı....zira ben tuttum bu işi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...