1 Mart 2012

tuvalet kağıdı rulosunun muhteşem dönüş(üm)ü!



Kimin aklına gelirdi ki, sen biten tuvalet kağıtlarının rulosunu biriktir, yeteri kadar çoğalınca otur onları kes biç yapıştır duvar süsü yap. Vallahi görünce hayretler içerisinde kaldım, hayret geçince de hem beğendim hem de kıskandım. Hep atarız değil mi o karton ruloları (normal çöpe değil tabiki de geridönüşüme atıyoruz), bakın akıllının biri (onun aklını seveyim ben) ne yapmış ?


Katlayıp kenarlarından bastırarak yassılaştırdığı rulolaları eşit şeritler halinde kesmiş.


o şeritleri de istediği deseni oluşturmak için farklı yerlerinden yapıştırmış.


sonra da kocaman bir desen elde etmiş ve onu da duvara asıvermiş.
Süper fikir gerçekten tebrik ediyorum kendisini.
Kendi vatandaşlarımızdan da böyle cin fikirleri bekliyoruz artık.
Şu andan itibaren ben de kafa patlatmaya başlıyorum....

Asıl kaynağa gitmek ve daha detaylı incelemek için tıklayın: link

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...