9 Mayıs 2012

Yine bir retro modası : Şifon Bluzler


Bu aralar sık sık yeniden görmeye başladığım bir başka retro trendi şifon bluz ve gömlekler. Hem şık hem spor olabilen bu üstler bu ara yeniden revaçta. Eskiden sadece annelerin üzerinde düğün kıyafeti olarak görürdük şifon tarzını şimdiyse yaş ortalaması bir hayli düştü ve günlük giyime de sıçradı. Ben bizzat kendim işe giderken giymeyi seviyorum. Mecburen giydiğim kumaş pantolon ve eteklerle gayet ciddi ve şık duruyor.  Yok ben kumaş pantolon takılmıyorum diyenlere de çözümü var, jeanlerle de gayet hoş duruyor. Transparan olduğu için içine bir şeyler giymek gerek tabi ki, kimi bluz ile aynı renk bir askılı tişört tercih ederken bazıları zıt renklerde bir şeyler de giyebiliyor. Bu şekliyle de yakıştırmasını bilene abes değildir efendim. 



Bu arada, şifon gömleklerde en çok tutan renkler pastel renkler. Siyah ve griyi hariç tutarsak en çok krem, bej ve somon çok çok güzel....desenlilere de ayrıca bayılıyorum. Hem yaz da geldi efil efil oh valla...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...