29 Haziran 2012

Kulağıma taktım çataliğne...

Çok da yeni sayılmayan ve ünlülerin pek tuttuğu bir trend daha buldum sayın seyirciler...çataliğneden küpeler.....
 link 
Çataliğne dediysek öyle dandik metalden değil tabi ki, takı tasarımcıları ve üreticiler elmaslarla altınlarla bildiğimiz çataliğne formasyonunda küpeler yapmışlar.

 link
Tabi bunların gotik tarzda olanları bana göre daha hoş ve ironik. Rock ve pop söyleyen şarkıcı ablalar pek tutmuş olmalı bu trendi...

Misal onun tarzına çok uygun

Bu biraz değişik bir yorum, kulak memesine patiska muamelesine girmiş :)


  link
Aslında "kendin yap" ve "atmayın dönüştürün" projeleri için de ideal bir malzeme olabilir, tak boncukları çataliğneye bir ucuna da küpe askısı oldu bitti...hem görüntü hem de fikir olarak süper ev ve el yapımı küpeler.

1 yorum:

  1. 10 sene kadar önce yine modaydı bu küpeler. Hatta bir çift edinmiştim ben de... Bazıları çok garipsiyor:)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...