2 Haziran 2012

mikro trend : metal bilezikler


Son zamanlarda (her ne kadar kullanımının zor olduğunu düşünsem de) bilezikler ilgili çekmeye başladı. Özellikle tek renk (mümkünse gümüş ya da bakır rengi) desensiz işlemesiz düz ve kalın metalik bilezikler çok hoş görünüyor gözüme. Malum kışın uzun kollu kıyafetlerimiz ile bileklik, bilezik gibi kolları süsleyen aksesuarların kullanılamamasından mütevellit benim de yaz gelir gelmez yaptığım ilk iş bileğime bir şeyler takıştırmak oluyor. Eskiden deri ipler dolardık renkli renkli (bir dönem trendlerin tavanındaydı) şimdilerde ise şangır şungur metal bilezikler görüyoruz kollarda. Ben de eksik kalmadım, aldığım bir kıyafetle uyumlu olacağını düşündüğüm bakır rengi bileziklerin peşine düştüm. Aşağıda hoşuma giden birkaç görseli de sizin için buraya biriktirdim. Bakalım...




 link
Kim kardeşimizyan çok abartmış ama olsun....

Bunların pahalı taşlardan yapılanları mücevher sayılıyor tabi...öyle metal deyip geçemeyiz...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...