8 Ağustos 2012

Tatil bavulu hazırlarken ...


Geçen ay tatile gittiğimde, herkesten daha büyük ama herkesten daha fazla anlamsız doldurulmuş bavulun sahibinin ben olduğumu anladığımda artık her şey için çok geçti :) Tatilimin son günü, az sayıda getirdiğim tişörtleri tekrar tekrar giymekten usandığım için kuzenimden ödünç almak zorunda kaldığım erkek tişörtü beni bitirmişti. Sonra ben farkettim ki (daha doğrusu öyle söylediler) ben çok yanlış valiz hazırlamaktayım. Yukarıdaki görselde gördüğünüz oh be dedirten icattan bihaber evde bulunan maxi boy şampuan, saç kremi, jöle vs gibi şişeleri olduğu gibi bavula koymaktaymışım. Boş yere yer kaplayan kocaman hacimli zımbırtılar yüzünden üstüme geçirecek bir tişörtten dahi yoksun kalmışım.

 
Watsons haricinde bir yerde buna benzer seyahat için şişe setleri satılıyor mu bilmem ama bana gösterilen adres bu markaydı. Gerçekten de her ihtiyaca göre boy boy, işlev işlev bir sürü setler hazırlamışlar. İçine doldurulan malzeme karışmasın diye renk renk yapılmış, hatta aşağıda göreceğiniz üzere paketten ayırt etmek için etiketler dahi çıktı.

.
Bu setin içinde iki farklı fonksiyonu olan şişe ve kapakları farklı olan iki küçük krem kutusu var. Ayrıca, eskiden annelerimizin hasta olduğumuzda tıkanan burnumuzu açmak için zorla tuzlu su damlattığı zımbırtıya benzeyen bir adet damlalık ve bir adet de minik spatula var ve tabi ki etiketler. Aslında illa set halinde almak zorunda değilsiniz, kendinize göre ezilmelere ve darbelere dayanıklı bir orta boy çantayı, her biri ayrı satılan farklı şişelerle de doldurabilirsiniz. Çok iyi icat gerçekten.


 İçinden çıkan etiketler...
şişeler genelde şeffaf olduğu için karışmasın diye etiket kullanmak akıllıca....




 Şişelerden birinin ağzı delikli diğeri ise pompalı....
Dediğim gibi farklı kombinasyonlar halinde setler de satılıyor, tek tek şişeler de, ihtiyaca göre yani.

Aslında başka fotolar da çekecektim lakin, sevgili eşim hemen banyoya koşup çocukça bir hevesle şişeleri doldurup denemeye başladı :) ben de kalanları çekebildim.

4 yorum:

  1. çeşmeye daha bilinçli bir valiz hazırlanmış olarak gelinecek sanırım ama yine de senden çok eşyayı küçük çantama sokup getirebilirim =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim yaparsın ama bu kez, tam tersi, daha büyük valiz hazırlıyacağım çünkü kamyonla yola çıkıyoruz he hehe :)dönerken de tıka basa dolduracağım yaşasın özgürlük...(senden de bir şey kaçmıyor ha)

      Sil
  2. Ücretleri ne kadar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5-10 Lira civarında, çok pahalı değil :)

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...