20 Ekim 2012

şişme yelek nasıl giyilir

 
Efendim....bu sonbahar günlerinde, hava sıcak mı soğuk mu bilemezken, gündüz alev alev yanarken akşamları sepserin donarken, kalın montlar sıcak ince ceketler soğuk gelirken, ne giyelim ne giyelim diye düşündüm kafa yordum ve sonunda uzun zamandan beri istediğim bu şişme yeleklerden edinmeye karar verdim.
 
 
Bazı kabanların kollarını sökmek suretiyle bu şekil yeleklere dçnüştüğünü biliyoruz. Onun haricinde daha kaliteli olanları spor/doğa sporları ürünleri satan yerlerde de var. Ayrıca trendlerin de bir parçası canım.
 
 
 (görsel)

Aslında her şeyle giyilebilir. Jean pantolonla ya da baharlık keten pantolonlarla hoş olur. Görsellerden anladığımız kadarıyla elbise ya da şortla bile giyilmiş. Uzun kollu sweat tişörtlerle (kapüşonu arkadan görünecek şekilde) ya da uzun kollu düz renk penyelerle olur (kısa kollu biraz ironik kaçar diyorum). Haftasonları yürüyüşe giderken mesela bu tarz kolsuz montlardan giymek güzel ve mevsime uygun olmaz mı? bence olur.
 
 
 
 (görsel)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...