10 Kasım 2012

geri dönüştürülmüş dekorasyon projesi vol.1


Efenim uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü düzgün fotoğraflayamadığım için ertelediğim bir geri dönüşüm projesi postu ile karşınızdayım. Uzatmadan projenin malzemelerini tanıtalım :D Yukarıdaki resimde sağ tarafta görmüş olduğunuz porselen bir mutfak eşyasıdır. Bu arkadaşımızın iki kardeşi daha var idi, biri şeker biri kahve diğeri de çay olmak üzere üçlü set halinde ev hediyesi olarak zat-ı halime getirilmişti (hediyemi getiren dostlarımı sevgiyle anıyorum). Amma fekat lakin, bu set kardeşlerinden biri (çay) teslim töreni sırasında yere düşmek suretiyle kalbi dahil bütün vücudu paramparça kırıldı. Teslim eden de teslim alan da bir hayli üzülde fekat tadir-i ilahi yapacak bir şey yok...


Ben de kalan şeker-kahve kardeşlerini mutfak yerine farklı bir şekilde değerlendirme arayışına girdim ve yapma çiçekler edinerek tv üzerindeki duvar için kendi elceğizlerimizle tasarladığımız rafa süs niyetine koymaya karar verdim. Ankara'da yaşayanlar bilir en güzel yapma çiçek ve dahi diğer dekorasyon malzelemeleri Kızılay-Moda Çarşısı'nda satılır. Uzun arayışlardan sonra salonun konseptine de uyacağını düşündüğüm pembe-beyaz çiçekleri kullandım.


Duvar rafına koyduğumuz çerçeve fotolarımızın arasına yerleştirdim. Yazılı kısımlarını da duvara çevirince tüm sorun halledilmiş oldu. Şu anda salonda gözüme en güzel görünen şeyler bunlar...(bambum hariç :)


Tam olarak aşağıdaki resimdeki gibi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...