13 Kasım 2012

model araba müzesi :)


Efenim, ben bizzat kendim evlenirken, sevgili kocam ile düşündük taşındık, dedik ikimizin de çok kitabı var ne yapsak ki? Nihayetinde, salonumuzun bir duvarına böyle bir kitaplık tasarlamaya karar verdik. Sağolsun kocacığım kendi elleriyle yaptı bu kitaplığı ve de bir güzel doldurdu raflarını. Aradan zaman geçti ve kitaplar yığıldıkça, raflar biraz dar gelmeye başladı. Kitaplığımızda bir revizyona gitmeye karar verdik. Böylece, hem duvara bağlantı noktalarını (marangozluk terimini bilemeyeceğim artık vida mıdır conta mıdır bilemem) güçlendirdik ve bir iki tane ek raf koyduk.

Akabinde, sevgili eşim, uzun zamandır topladığı ve yeğenlerinden gözü gibi sakladığı oyuncak (pardon model diyecektik :) arabalarını da raflardan birine dizmeye niyetlendi. Ben de, evin temizlik, dirlik ve düzen perisi olarak, onların tozunu almaya uğraşmayacağımı beyan edince kendisi, etrafını cam kestirmek suretiyle kapatmayı akıl etti.


Ama tabi ki henüz işi bitmemişti. Son hamle olarak da led lambalar alıp arabaların hemen dibine yapıştırdı ve elektriğe bağladı. Dikkat ederseniz, elektrik bağlantı cihazı halen ortalıkta durmakta, yakın zamanda ona da inşallah bir anahtar alacak ve her seferinde fişi takmaktan kurtulacağız.


Özellikle karanlıkta hem hoş bir görüntü oluşturuyor hem de ışık yakmaya ihtiyaç duymayacak kadar aydınlatıyor. Hoş bir dekorasyon olduğunu düşündük, evimize gelen misafirler de çok beğeniyor. Belki size de ev dekorasyon projelerinizde ilham kaynağı olabilir, bakın bakalım....ışıl ışıl.



2 yorum:

  1. Harika olmuş ya farklı ilk defa gördüm gayet parlak bir fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikir güzel de arabalar bana bir anlam ifade etmiyor, zira adamı oyuncakçı dükkanlarının vitrini yalamaktan kurtaramıyorum hala :)Teşekkürler...

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...