9 Kasım 2012

saçlarda fiyonk trendi


Pinterest'te dolaşırken gözüme takılan saç fiyongu yapım aşamaları görsellerini paylaşmak istedim. Haliyle bunu yapabilmek için azıcık uzun saç lazım tabi bir de düz saç ya da fönlü...birden fazla görselle karşılaşınca biraz bakındım ve balerin topuzu ve dağınık topuz modellerinden sonra gelse de, fiyonk olayının trend denebilecek kadar yaygın olduğunu farkettim. Kuaföre gerek kalmadan basitçe kendi kendine yapması mümkün bir model olduğu için pratik sayılır, tabi minnie mouse'u hatırlattığı için biraz da komik durabilir. Amma velakin resimlerdeki ablalar iyi kotarmış zira çok şirin görünüyorlar.


Üstteki görselden de anlaşılacağı üzere sevgili okur, illa topuz yapmak zorunda değiliz. Zaten yaz da bittiği için topuz olayı mevsim itibariyle birazcık gözden düştü denilebilir. Ben bizzat kendim toplanmış saçlarla daha rahat ediyorum, fakat saçlar güzellik unsuru olduğu kadar başarılı ense ısıtıcıları olduğu gerçeğini de göz ardı edemeyiz...


Bu aralar kuaförden bıkmış olanlara naçizane bir ilham olması dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...