26 Aralık 2012

Çam ağacı yerine yıbaşı çiçeği...


Yılbaşını dışarda kutlamayı pek beceremeyenler tipler olarak genelde evde takılıyoruz. Yani ya bizim evde ya da arkadaşların evinde "home parti" genelde kutlama stilimiz. Çam ağacı çılgınlığını pek eğlenceli bulmuyorum ama şu yılbaşı çiçeği denilen zımbırtıyı pek severim, her sene alır solana ölene kadar da vazoda misafir etmeye bayılırım. Böyle dikenli filan ama kırmızı tanecikleri ile minik yeşil yaprakların biraradalığı çok hoşuma gidiyor.


Şimdi bu çiçek neyin nesi acaba diye biraz araştırdım, çok acayip şeyler öğrendim, biraz moralim bozuldu. İnanmadım, kalktım kontrol ettim ama hakikatmış :D o kırmızı tanecikler kendi çiçeği değilmiş  iple bağlamışlar meğer.  Gerçekten de çok sıkı bir şekilde iple bağlanmış. Üstelik ipi de kırmızı, akıllılar gizlemeyi de iyi becermişler. Tuhaf bir şey daha var, bu çiçeği bir sene saklarsan ev sahibi oluyormuşsun. Garip garip hikayeler var hakkında zavallının. Yılbaşı çiçeği diye başımızın üstüne koyduk ama pek yaman çıktı :)

Neyse bu hikayeleri ben fazla uzatmayım, zira çok güzel yazanlar var bloglarda. Merak eden bu bloga  ya da bu bloga bakabilir. 

3 yorum:

  1. oo hayırlı olsun kokinan :))
    ben ev sahibi olmayı hakettim sıra sende desene..

    YanıtlaSil
  2. haha :) bakalım inşallah olur öyle şeyler...normalde solunca atardım, bu kez atmıyım bari...

    YanıtlaSil
  3. Çok da ciciymiş:)
    Sağlık,neşe,mutluluk dolu yıllar diliyorum.
    Herşey gönlünce olsun canım.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...