29 Aralık 2012

Dirsek yamalı üstler


Bu dirseği yamalı ceketler eskiden çok vardı. Hepimizin babasının amcasının dirseği güderiden yamalı bir twit ceketi vardır herhalde. Şimdilerde yeniden görmeye başladık mağazalarda ve sokakta. Sadece erkek giyiminde değil bayan kıyafetlerinde de artık çokça var. Özellikle tuniklerde, kazaklarda çok görüyorum. Tuhaf bir eleganlık katıyor kıyafete. Hoşuma gitti ve paylaşmak istedim..


Aslında bu moda akımının en çok hoşuma giden yanı şudur ki bir kere bunu herhangi bir kazağına ya da bluzüne kendi kendine evde yapabilirsin. Parça kumaşın ne olacağı sana kalmış. Zira her tür yama gördüm; deri olabilir, renkli artık kumaşlar olabilir, boncuk vs olabilir, payetli kumaş parçasından bile yapılabilir. O yüzden hem kumaş konusunda seçim özgürlüğünün olması hem de eski artık kumaşları değerlendirebilecek olmak süper...


Zaten bu yamanın illa yuvarlak olması da gerekmiyor. Bakınız farklı şekillerde yapanlar var. Hayvan desenleri var, tipik kalp-yıldız şekilleri var. Artık kişi evladının yaratıcılığına kalmış. Dümdüz sıradan bir kazağı tek hamle ile şenlendirmek için süper bir yöntem. Yakın zamanda ben de bir tane kazağımı bu şekilde mutlu etmeyi düşünüyorum. siz de deneyin...



Bu çalışmayı özellikle çok beğendim. başarılı...



Not:  Resimlerin altındaki linke tıklarsanız nasıl yapıldığının da tarifini de görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...