23 Aralık 2012

ev terliği meselesi


Şimdi bu evde giydiğimiz terlikler ciddi mesele efenim. Yeni çıkan ev botları tarzındaki zımbırtıları pratik bulmuyorsanız mecbur bildiğimiz terliklerden giymek durumundasınız. Ben şahsen kendim terliksiz töbe yere basmayan tiplerdenim. Bazı insanlar da evde çıplak ayakla dolaşmaya bayılırlar, ben yazın bile çorapsız gezemem öyle de psikopatım.


Hal böyle olunca terlik meselesi benim için büyük problem. Zira normal standart sentetikten yapılan allı güllü terlikler koku yapıyor ve yıkandığında da herhangi bir değişiklik olmuyor. O yüzden bir kere aldığım terliğin pamuk olması lazım. Misal havlu benzeri malzemeden yapılanlar başarılı. Bu sorunu halledince bir mesele daha var o da ses. Özellikle parke evlerde (parke olmayan ev de kalmadı artık yani) terliğin tabanını nasıl bir malzemeden yapıyorlarsa artık bam bam bam ses çıkarıyor. Senin nerde yürüdüğünü evin halkı bilmek zorunda mı canım allah allah. O yüzden tabanı da kumaş malzemeden olan bir terlik bulmak gerek. Piyasada bu şartları sağlayan model bulmak zor. Hep dandik dundik şeyler satıyorlar.



Ve ben de sonunda tam kendime göre bir terlik buldum. Hemi de pek sevimli ablaları...Tabanı da yumuşak malzemeden hatta kanmamışlar bir de ön ve arkasına keçe yapıştırmışlar. Gram ses çıkarmıyor, evdeki uykucu bu duruma çok sevindi. Hatta terliği görünce almam için yalvardı bile diyebilirim :) Ama çok tatlılar öyle değil mi???




1 yorum:

  1. aynı sorun bende de mevcut günlerdir terlik arıyordum tesadüfen yazınızı okudum veee siparişimi verdim tşkler.kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...