17 Aralık 2012

Küçük ve orta boy yeniyıl dileklerim...


Oturdum düşündüm taşındım ve yeniyıldan beklediklerimin listesini çıkardım. Büyük sayılabilecek bir tek dileğim var onun da 2013'ün Şubat-Mart aylarında olacağına inanıyorum, daha önce olursa da tabi ki ne mutlu bana. Onu paylaşamıycığım efenim, fakat küçük ve orta boy dileklerim ise bunlar;
 
  •  Şemsiyemi yanıma almadığım hiçbir gün yağmur yağmasın, ertesi gün yağsın
  • Tuvalete girdiğimde tuvalet kağıdı asla taze bitmiş olmasın
  • Tişörtümü çıkarırken hiçbir zaman fanilam da onunla birlikte sıyrılmasın
  • Ocağın altını kapatıp kapatmadığımı hiç unutmayım
  • Gün içinde oraya buraya takılmak suretiyle çorabım filan kaçmasın
  • Online alışveriş sitelerinde dolanırken beğendiğim ürün başkasının sepetinde olmasın
  • Marketten 2 adet satın aldığım çikolataların biri yensin, diğeri ben yiyene kadar hep dolapta kalsın
  • Yemek yerken kaşıktan tabağa geri düşen lokmalar, yemeğin suyunu üstüme başıma sıçratıp da tüm gün beni lekeli üstbaşla gezmek zorunda bırakmasın (Allahım inşallah amin, en çok buna uyuzum...)
  • Her sabah evden çıkarken anahtarımı almayı unutmayım, hiçbir akşam dönüşte kapıda kalmayım
  • Yeni aldığım hiçbir ayakkabının arkası ayağıma vurmasın, ama hepsi de yanlardan açsın
  • Bulaşık makinesini ağzına kadar doldurmuş olsam da son kalan tencereye hep birazcık yer olsun
  • Kimse doğumgünümü unutmasın herkeşler bana hediye alsın
  • İş yerinde aniden toplantı yapılmasın, toplantı tarihinden en az üç gün önce haberim olsun (off bunu da çılgınlar gibi istiyorum)
  • Birini telefonla aradığımda meşgul ya da ulaşılamıyor olmasın, çağrılarım cevapsız kalmasın
  • Kuaföre uçlarından azıcık kes dediğimde gerçekten de azıcık kessin, yoluk tavuk gibi yapıp bırakmasın kafamı
  • Yeni sezon kıyafetler hemen 1 hafta içinde indirime girsin, sonraki hafta tekrar indirim yapılsın hatta 1 alana 1 bedava olsun
  • Cüzdanımda hep bozuk param olsun, kimseden para bozdurmak zorunda kalmayım
  • Sinemadayken elektrikler gitmesin, duştayken de gaz bitmesin
  • Sadece bakmak için bir mağazaya girdiğimde satıcı kızlar dibimde bitip nasıl yardımcı olcaklarını sormasın, bir şey almak için girdiğimde ise tekmili birden başıma toplansın
  • Kapıya diş fırçası, mendil, dergi vs gibi şeyleri satan insanlar gelmesin, ayrıca tam giyinirken de kapı çalmasın
  • Komşular tatlı, börek filan getirsinler ama tabaklarını dolu istemesinler, hatta sırf bu yüzden plastik tabaklarla komşuculuk oynansın
  • Mesaj yazarken birkaç kelimeyi birden silmek istediğimde, tuş takılıp hop hop hoop diye tüm mesajı komple silmesin, o kadar cümleyi tekrar bir araya toplamak zorunda kalmayım
  • Bütün okudğum kitaplar beni sarsın, hiçbirini yarım bırakmayım... :):):)

Sizin de eklemek istedikleriniz varsa çekinmeyin valla.... :)
herkese mutlu yıllar....

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...