11 Aralık 2012

Ömrünüzün kokusunu bulamayanlardan mısınız?

siz de benim gibi "işte bu benim kokum" diyeceğiniz ve bir ömür sıkılmadan kullanacağınız parfümü bulamayanlardan mısınız? Bugüne kadar çok beğendiklerim oldu, uzun süre kullandıklarım da oldu, idare eder diyip isteksiz isteksiz kullandıklarım da oldu, elimi bile sürmediklerim oldu... oldu da oldu... ama daha bu benim diyebileceğim bir koku bulamadım, üstelik kaç yaşına geldim. Hep kullandıkları parfüm ile özdeşleşen, aynı kokuyu alakasız bir yerde kokladığında aklına direk o kişi gelen tiplere hep özenmişimdir. Lakin, ben hiç öyle olamadım. Ama usanmadım aramaya devam...

Parfüm severim ama duş jeli takıntım yoktur. Sürekli duş alan psikomanyak bir tip olduğumdan sebep, duş jeli için harcayacağım paraya biraz acıyorum. Ayrıca kurutmayan sabun yoktur, boşuna yalanlara inanmayın. Her gün duş alınca patır patır kuruyor işte... Hal böyle olunca, duş jeli konusunda cimrilik yüzünden dev boyutları ve uygun fiyatları tercih ediyorum. Avon'un dev boy şişeleri var, indirimde 5 bilemedin 6 liraya alınıyor. Sanırım bugüne kadar hepsinden en az iki kez edinmişimdir. Fakat geçen gün bir tanesi elime geçti, bi baktım kokusu nefis....

İçeriğine baktım; "violet, vanilla & musk " diyor. İnternetten araştırdım, bu notaları içeren bir parfüm var mı? Marc Jacobs'ın Daisy isimli parfümü çok geçiyor. Bir hevesle aynı gün Daisy'yi koklamaya gittim, yorumlara göre kalıcı olmayan üstelik edp'si de olmayan ama herkesin çok beğendiği bir parfümmüş. Bir de burnumla göreyim dedim ama sonuç hüsran.




Tamam güzel koku ama kalıcı değil ve buram buram çiçek. Hani vanilla, hani musk? yok. kuyruğumu sıkıştırıp döndüm. Sonra bir düşündüm, bugüne kadar neleri sevdim nelere el sürmedim, bir düşündüm ve arşiv kurcalamaya karar verdim.

Çok süper dediklerim;









Merak edip de kullanamadıklarım;


Bunun çakması elime geçti, güzeldi ama çakmaydı, kullanamadım


Bunu bir arkadaşım kullanıyordu ve onda çok güzel kokuyordu, pek özendim

Bunu da bir arkadaş önerdi, ama almadım
Nasıl halletsem bu işi bilemedim. Aslında aşağı yukarı benzer kokular hepsi, yani tarz belli ama. Bana bir şeyler önerseniz ya dostlar?

Edit : Merak ettiğiniz parfümlerin içeriği ya da aradığınız herhangi bir kokuyu içeren parfümlerin hangileri olduğu gibi konularda anlaşılır ve doğru bilgi veren bir site var, merak edenler parfüm ansiklopedisi olarak bakabilir... www.fragrantica.com 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...