3 Aralık 2012

trend; zımbalı botlar


Zımbanın çivinin ne kadar ne kadar moda olduğunu cümle alem biliyor zaten. şimdi burada maskülen- military modasal akımlardan tekrar bahsetmeye gerek yok.
Esasen bu zımba işini hatta çivi işini ben pek beğenmiyorum. Yani zımba bir nebze de çivi çok rahatsız ediyor beni. Hele o sarı sarı sivri sivri benim hoşuma gitmiyor bilmiyorum. Lakin, son dönemde bu düz tabanlı ya da az topuklu, bilek hizasında biten, rahat duruşlu botlar (zımbalılar tabi) hoşuma gitmeye başladı. Çokça da gördüm insanlar giyiyor, özellikle gençlerde çok.
Taytla ya da skinny pantolonlarla veyahut da opak çorap ve etekle gayet de cool duruyor. Daha kış tam olarak gelmeden  bir sürü bot aldığım için sanırım bunlardan edinemeyeceğim, belki size ilham olur artık napalım? resimlerine bakalım bari...



(görsel)

 (görsel)

Bu alttaki de Louboutin'miş efendim...kendisine saygılar hürmetler...

(görsel)

Hakikaten de markayım, kaliteyim diye bağırıyor vallahi...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...