8 Ocak 2013

Binici çizmeleri


Daha önce yağmur botlarından burada ve zımbalı kısa botlardan burada bahsetmiştim. Sanırım bot/çizme takıntım devam ediyor, bu kez de binici botlarına takıldım. Skinny kotlarla ve taytlarla çok giyildiğini  görüyorum, son birkaç yıldır oldukça popüler yani. Moda ve trendler kendilerine tema eklemeye bayılıyor anlaşılan. Bir okul modamız vardı, maskülen modamız da vardı. Askeri desenlere çok çok takılmış idik. Spor dalları her zaman tema olmuştu, şimdi bu kadar temanın arasına binicilik de eklenmiş oldu böylece. 



Binici çizmeleri bilindiği üzere diz hizasında, düz ve topuksuz olur haliyle. Tasarımcılar bu sınırların içerisinde kalmamış tabi ki. Araştırırken topuklu olanları da gördüm, zımbalı olanlarını da, hatta desenli bağcıklı vs olanları bile vardı. Bence bu çizmelerin özelliği topuksuz ve sade olmalarında yatıyor. Bana sorsalar ben üst resimdeki gibi dümdüz ve kahve tonlarında bir çift alırdım.


Dedik ya çeşitlendirmek mümkün, bunların diz üstü olanları da var. Onlar da stil açısından fena değil bence.

 

Ünlüler de sıkça kullanıyor tarzlarını yaratırken. Bu soğuk kış aylarına da pek uygun gider.





Erkekler de pek beğenmiş. Hatta bir tanesi "neredeyse modanın tamamı kadınlar için ama binici botları trendi erkeklere daha uygun" demiş ve pek sevinmiş. sevinsin tabi. :D


2 yorum:

  1. Ben boy itibariyle çok fazla topuklu ayakkabı giymiyorum. Kış aylarında ise bu çizmeler resmen kurtarıyor beni... Hem pantolonun paçalarını topladığı için çamur olma derdinden kurutluyorsun hem de görüntü olarak hala şık ve güzel görünebiliyorsun :) Bir taşla iki kuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı fikirdeyim valla. bu sene ayaklarımız rahat edecek zira topuksuz, düz (gavurlar flat diyor ya) çizme ve bot trendi var. Yazın da topuksuz sandallar çok trend olacakmış. Elle dergisinin yalancısıyım :D

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...