13 Ocak 2013

Ev tekstili; katlama ve depolama önerileri


Biz, yabancılar gibi kocaman kocaman odalı, kilerli, giyinme odalı, bahçeli efendime söyleyim ...çatıkatı  falan olan iks iks larç evlerde yaşamadığımızdan, ciddi eşya yoğunluğumuzu akıllıca yöntemlerle minicik daracık alanlara sıkıştırmak zorundayız. Bir "dolapsever" yurdum kadını olarak (tüm dolaplara aşığım bu arada :) koca koca nevresimleri, misafir havlularını, yılda bir kez tuzlu suya değen plaj havlularını vs nerelere nasıl sığdıracağım diye uzunca bir süre kafa patlattım evlendiğimde.


En sonunda tüm nevresim takımlarını ve havluları rulo halinde depolamanın daha mantıklı olacağına karar verdim. Zira rulo yığını arasında daha net görebildiğim için hangi çarşafı kullanacağıma karar vermem kolay oluyor, dahası çekip çıkarması çok daha kolay. Ben bizzat kendim tembel olduğum için çarşaf falan ütülemem. Ütüleyenleri de anlamam o ayrı. O yüzden fazla kırışmayacak şekilde sererek kuruttuğum takımları   şöyle pratikçe bir rulo yapıp rafa sıkıştırıyorum. Aynı şekilde havluları da banyo dolabında bu şekilde depoluyorum. 


Bu benim banyo dolabım. Üç katlı bir dolap, üst raf gördüğünüz gibi havlu vs. şeyler için, orta katta temizlik malzemelerim var, en alt kata ise deterjan falan koydum.



Bunlar da nevresim takımları ve misafir havluları vs. Dediğim gibi tembel olduğumdan sebep çok özensiz rulolar yaptım. Siz daha güzelini yapın artık.

Bu arada lastikli çarşafları çok seviyorum. Çok pratikler, sermesi çok kolay oluyor, ayrıca yatıp kalktıkça diğerleri gibi sıyrılıp dağılmıyor. Lakin onları toparlayıp rulo yapmak bir hayli zordu. İnternette aranırken, bu videoyu gördüm. Lastikli çarşafları nasıl katlamak gerektiğini anlatıyor videodaki abla. Meğer çok kolaymış, bakın bakalım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...