20 Ocak 2013

Koltuklar için minder projesi



Salondaki koltukların minderlerini değiştireceğimi anlatmıştım. Bu yazımda ; pop-art'ın ne olduğundan, ev dekorasyonunda ve modada nasıl kullanıldığından ve minderlerin kılıflarını değiştirmek için aldığım kumaştan bahsetmiştim. Terziliğim olmadığı için sitedeki mini avm'nin monopol gücünü sonuna kadar kullanan terzisi sayesinde proje tamamlanmış bulunuyor. Terzi gerçekten iyi dikmiş hakkını yemeyelim lakin yarıçapı 2 km'lik alan içinde tek terzi olduğu için fahiş fiyatlardan çalışıyor sağolsun. Astarı yüzünden birazcık pahalıya geldi. Kumaşa verdiğim paranın bir buçuk katını işçiliğe verdim. Neyse artık yapacak bir şey yoktu. 


Kumaşımız böyleydi. İki metrelik kumaştan 50X50 cm boyutların 4 adet, 50X25 cm boyutlarında 2 adet minder kılıfı dikildi. Eski kılıflar yıkanıp kaldırıldı, yeni kılıflar takıldı ve 3 üç senedir gerçekleştirilmeyi bekleyen ve hep aman boşverilmiş bir olayımız nihayetine erdi. Bakın bakalım nasıl olmuş, benim gözüm gönlüm açıldı...pek beğendim.


Koltuklarımız açık gri, sehpalar krem, halı mozaik desenli siyah - beyaz ve gri tonlarında. Salonda renkli olan tek şey bambu yani. Gerçi kitaplık  sıra sıra kitaplar yüzünden muhteşem bir renk kaynağı ama koltuklar çok cansızdı. Yaz havası estirdim salonda böylece...




Nasıl olmuş??? Beğenenler parmak kaldırsın... Duygu'cuğum beğendin mi canım?


5 yorum:

  1. kııııııııııııııııızz beğenmem mi ??? şahane olmuşlar vallaa en yakın zamanda gelipgöreceğiz

    YanıtlaSil
  2. Aynısını biz de yaptık biliyor musun? :) İkea dan kumaş alıp koltukların yastıkları için yeni kılıflar diktik...
    İkea'da gerçekten çok güzel kumaşlar var bu iş için. Seninkiler de çok güzel durmuş. Düz renkli koltuklarda bu tip yastıklar acayip hareketlendiriyor ortamı...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski kılıflar çok klasik bir desendeydi, çiçekliydi:D Şimdi sanki yeni koltuk almışım gibi oldu. Ben de çok memnunum teşekkürler...

      Sil
  3. Süper olmuş yastıklar :) Bayılıyorum böyle düz koltuk üzerine atılan renkli yastıklara ..hemen ikeaya bakmam lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkea tasarım desenler konusunda çok başarılı

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...