11 Ocak 2013

Ömrümün kokusunu bulmuş olabilirim


"İşte bu benim!" diyebileceğim bir parfüm bulamadığımı burada anlatmıştım. Menekşe kokusu içeren bir parfüm aradığımı da söylemiştim. Uzun araştırmalardan sonra en çok menekşe notası olan parfümü tespit ettim. Ancak kokusuna bakmaya fırsat bulamamıştım. O gün bugünmüş, bugün sonunda test ettim ve onyladım. Bileklerim öyle bir mest oldu ki anlatamam. Çok nefis bir koku, üstelik, hep beğendim parfümler edt oluyo diye kederleniyordum, bu parfüm edp. Valla acayip mutluyum, yalnız şöyle bir sorun var. Bir ömür seveceğim parfümü bulma çabalarım esnasında, beğendiğimi düşündüğüm bir parfümü henüz satın almıştım. Aşağıdaki resimdeki.Givenchy - Electric Rose.


Biraz kullandıktan sonra çok da bayılmadığımı farkettim ama bir dünya para verdim yani şimdi onu daha yarılamadan bir şımarıklık yapıp yeni bir parfüme o kadar para vericek miyim? bunun cevabını henüz bilmiyorum. Ne kadar dayanırım bir deneyeyim diyorum. Ama eninde sonunda o benim olacak.

Paco'cuğum için ayrıntılı bilgi isteyen buraya, Electric rose için buraya bakabilirsiniz.

4 yorum:

  1. bence al koku önemlidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) alıyım di mi? alıyım alıyım :D

      Sil
  2. al al :):) böylece daha çok mutlu olursun fena mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D olumsuz görüş almadığıma göre, hemen girişeyim

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...