6 Ocak 2013

Pinterest Günlükleri vol.1



pinterest sık sık takıldığım bir site, böyle ilginç şeyleri bir araya topladım. Çok acayip objeler var. Bir kısmını paylaşayım dedim. siz de bakın bakalım..


Efenim bu bir bilezik. özel tasarım bir ürün imiş. ABD'de de bir modern sanat müzesinde sergileniyormuş. Çok orijinal, çok hoş.


Bu da bir bilezik, her zaman gördüğümüz standart halka şeklinde değil, çok farklı. Bir tane de benim olsun isterdim, çok zarif.


Bu da eski zamanların posta zarfı şeklinde tasarlanmış bir clutch çanta. etsy'den pinlenmiş.


Bu da bir bileklik, mezura şeklinde tasarlanmış.


çizgili defter desenli bir tişört, pek orijinal bu da.


Bu masanın üstünü de gazoz bira vs gibi şişe kapakları ile işlemişler. Hatta desen bile yapmışlar, çok hoş fikir.

2 yorum:

  1. Bayıldım yazılarına ve seçtiğin konulara, evime misafir olur musun? Sohbet ederiz, sohbet konusunu sen seç yayınlayayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur tabi ki, ben de evine bayılıyorum

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...