11 Şubat 2013

3 boyutlu duvarkağıtları


Duvarkağıdı zaten yeterince güzel bir icat iken, bir de bunun 3 boyutlusunu yapmışlar arkadaş. Ne kadar zarif ne kadar dekoratif modeller varmış da haberimiz yokmuş. Daha önce burada salonda ya da diğer odalarda bir duvarın farklı renk boyanması ile ne güzellikler yaratıldığından bahsetmiştim. Hatta ben de yapmak istiyorum da demiştim. Hah...şimdi o söylediklerimi unutun bunlardan yapın :) ben vazgeçtim çünkü boyadan. Salonda  çapraz karşılıklı duvar kesimlerine üç boyutlu duvarkağıdı yapmaya karar verdim.



"Uykucu" sağolsun bunu duyunca "ne var ki ben onu alçıpandan yaparım" gibi bir tepki verdi özgüvenin dayanılmaz hafifliği ile, ama yo dostum yoo...ben en güzelini bulup alırım, artık sen de yapıştırırsın dedim, İçimden :) Yalnız bir tek tereddütüm var, o çıkıntıları toz tutar mı?


Böyle enine dalgalı modeller koridor tarzı yerlere uygun olur, hem uzun gösterir diye düşündüm. Mesela küçük bir salonu büyük göstermeye yarayacak bir hile olarak başvurulabilir...


Son zamanlarda duvarları doğal taşlarla kaplamak ya da taşdesenli duvarkağıdı kullanmak pek moda oldu. Bu taş ve ağaç deseni doğayı çağrıştırıyor ya herhalde ondan dolayı bu kadar tuttu diye düşünüyorum. Ama ne olursa olsun modernden ziyade klasik bir görünüm verecek, biraz retro olacak sanki. Oysa daha minimalist bir tarz olan geometrik desenler bence daha güzel. Bir de poster olan duvarkağıtları var ki çok özeniyorum, lakin evim küçük iyice küçük gösterecek diye onlardan da korkuyorum. 


Ben burada görece daha sade modelleri seçtim aslında ama daha şatafatlı gösterişli bir şeyler isteyen de bulabilir. En çok kullanım alanları oteller, restoranlar, ofisler....evde biraz tuzlu kaçıyor çünkü.



Bu kadar konuştuk ama ithal olanların fiyatları 100 liradan başlıyor haberiniz olsun :)



2 yorum:

  1. Duvar kağıtları çok güzelmiş:) İş yerimi taşıyacağım zaman aklımda olsun bu modeller:)

    www.seregonsworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharda ben de evime yapacağım, bütçeyi sarsmazsa eğer... :D

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...