8 Şubat 2013

Akıl defteri




Evvelden beri kaybetmediğim bir alışkanlığım vardır, üniversiteye başladığımdan beri yanımda küçük bir not defteri taşırım. Üniversitedeyken, derslerin saatlerini, sınav puanlarımı, almam gereken kitapları, seminer vs tarihlerini saatlerini not alırdım unutmamak için. Tabi konsept artık değişti ama teknik hiiççç... değişmedi.



İlk iki mini defterim üniversite ve sonraki iş arama sürecine ait. İlki bitmiş yenisini alıp doldurmuşum, hala da atmadım saklıyorum bakın. Aşağıdaki resimdeki ise biraz farklı bir görev üstlendi, onu evde kullanıyorum. Yeni öğrendiğim şeyleri, aklıma gelen ilginç cümleleri, birilerine kızdıysam birkaç öfke kelimesini çiziktiriyorum sayfalarına.




Şu anda çantamda benimle birlikte seyahat eden ise alt resimdeki. henüz ilk birkaç sayfası mürekkep lekeli. İş ile ilgili notlarımı alıyorum, alışveriş listelerimi, izleyeceğim filmleri ya da okuyacağım kitapları unutmamak için yazıyorum vs. Her türlü bilgiyi içerebilir. Bir şeyleri hatırlamak için en ideal yöntem bence, telefonların hatırlatma menüleri kağıt kokmaz arkadaşım....o kağıdın kokusu başka bir şeydir, teknolojinin üstünden gelemeyeceği bir şeyler hala vardır...




Yukarıdakinin sayfaları emekli olunca aşağıdaki bana eşlik edecek bundan sonraki hayatında. Hediyedir kendisi.... Nasıl ama, zaman ilerledikçe, sokak arası kırtasiyeler yerine, mega boy kitapçılardan defter almaya başladığım belli oluyor di mi? E tabi öğrenciydik her daim meteliksizdik, iş bulduk kral olduk galiba...


Bu şekilde lastikli olması da bir avantaj bu arada. Çantamın içinde hoplaya zıplaya seyahat edeceği için sayfalarının açılıp kapanmasını istemiyorum. Lastiği ile sabitleyince daha iyi oluyor, eğer siz de minik defterlerden hoşlanıyorsanız lastiklilerden alın derim...

4 yorum:

  1. Küçüklüğümden beri kağıt kalem defteri sevmişimdir.Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık canım :)Bu arada yemekle ilgiliysen bana da beklerim.Seni Takipteyim..http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :))Teşekkür ederim canım yorumuna cevap bile yazdım

    YanıtlaSil
  3. Benimde çantamda böyle bir defterim VAr...Alışveriş listemi ve yapılacakları yazarım genelde...

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...