3 Şubat 2013

Cüzdan dediğin...


Bir cüzdanı sıkılacağım noktaya kadar en fazla iki yıl kullanabiliyorum. İki yıl sonra cüzdanımdan sıkılıyorum, hiç değilse bile günde en az beş kere elime aldığım bir şey sonuçta. Geçen yılın sonunda yeniden değiştirdim, meğer ne çok çeşidi modeli varmış. Ben kare şeklinde olanlardan kullanmıştım hep ama "uzun cüzdan" olarak da tabir edilen dikdörtgen cüzdanlardan aldım bu kez. Biraz büyük olduğu için küçük çantaların içine sığmama gibi bir problemi var, onun dışında mükemmeller.



İç düzeni bana yabancı olduğundan kullanıp kullanamayacağım konusunda endişelerim vardı ancak boşuna endişelenmişim zira çok çok daha rahat kullanılıyor. Hiçbir şeyi kırıştırmadan saklamaya yetecek kadar hacmi var. Benim aldığım iki bölmeli ve fermuarlı olduğundan açma kapama benim için daha kolay oldu.

Ha bir de en önemli noktası sapı olması. Gerektiğinde sadece cüzdanı alıp çıkmak için ideal. Adeta bir clutch muamelesi yapabilirsiniz. Sapını bileğine as dolaş. Cüzdanın görünüş olarak moda olmasından daha önemlidir fonksiyonel olması. Her gün elinizin değdiği, açıp kapattığınız, içine bir şey koyup çıkardığınız bir şey sonuçta. Kullanımı ne kadar pratikse günlük yaşamı da o kadar kolaylaştıracaktır.


 link

Bir de bu tribal desenli modelleri gördüm. Cüzdanda ziyade mini çantalar olarak da kullanılabilirler. Ben her türlü kozmetik bakım vs malzemelerim için ayrı kategori küçük çantalar ya da keseler kullanmayı seviyorum. Özellikle seyahatlerde belli çeşit eşyaların bir arada durmasını kolaylaştırırlar. 

Velhasıl kelam cüzdan dediğin önemli bir şeydir kardeşim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...