24 Şubat 2013

Gazetelik, Dergilik


Evde gazeteleri dergileri nereye koyuyorsunuz? Millet neler yapıyor bir göz atalım bakalım beraber...


Duvara asacağınız bir yöntem kullanmak en yaygın olanı sanırım. Bir de yere koyulanlar var tabii. 


Çok sık uygulanan bir tasarım olarak dergileri ve gazeteleri yatay uzun çubuklara çamaşır gibi asmak var.


Bu metal kedili olan en çok beğendiğim dergilik oldu. Metal olması dolayısıyla hem modern bir havası var hem de kedi figürü ev dekorasyonu için çok güzel. Eskiden annelerimizin tahtadan yapılmış, vernikli  filan gazetelikleri vardı hatırlarsınız. O kadar klasik tasarımlar bana çok ağır geliyor valla...biraz modernite canım...


Bakınız...üstüne "news" yazmasa anlamazdık zaten ne olduğunu... :D



Bu da çok güzelmiş. Bilgiye sarılmak....

 

Bu tasarımları bekleme salonları için hayal ettim...evden çok iş yerlerine uygun gibi...




Bu da çok hoş bir tasarım....yaratıcısını tebrik ederim.





Benim evimdeki de bundan. Kırmızı değil ben beyaz tercih ettim, gayet başarılı. Sanırım ikea'dan almıştım.


Henüz gazetelik dergilik kullanmıyorsanız ve ne yapabilirim diye düşünüyorsanız, umarım bu resimler size ilham verir...Başka  fikriniz varsa da paylaşın da biz de nasiplenelim.. :D


2 yorum:

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...