8 Şubat 2013

Kiremit rengi...



Yazdan bu yana kafayı taktığım renkler var; somon, ekru, vizon, krem, pudra pembe ve bir de en son kiremit rengi. Hepsi pastel tonlar, hepsi ten rengine en çok yakışan renkler...


Alışveriş yaparken elim hep bu renklere gidiyor. 

 



Kiremit renginde bir etek ve bir de çanta aldım. İkisi birbirine çok yakıştı da, üstüne altına ne renk giymek lazım pek fazla alternatif yok. Biraz bakınınca siyah ve beyaz/ekru kullanan gördüm. Ayrıca gri ve vizon ile de kombinleyenler var. Genelde kahve ve onun versiyonları sanırım daha iyi oluyor. 


Malzemeler bunlar. Eteği ekru bluz ve nude ayakkabı ile hayal ediyorum ama kumaşı yazlık, tiril tiril o yüzden şu havalarda biraz zor. Çantayı da tamamen siyahlarla hayal ediyorum. Belki ek olarak benzer tonlarda bir fular ile... Sizce hangi renk ile kombinlenebilirler???


Etek: Koton
Çanta: Mudo

2 yorum:

  1. ben de çok seviyorum bu rengi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bordo da çok güzel ama bu renk ondan da güzell...

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...