25 Şubat 2013

Macaron'a doyamayanlar için gelsin...


Macarona hasta biri olarak macaronlu objelere de ayrı bir hasta oldum. Bunlardan herhangi bir yerde gören duyan varsa bana haber versin. Yok yok haber vermesin direk alsın göndersin. Neyse veririz canım bedeli...


Allahım ya utanmadan yüzüğünü bile yapmışlar. Aklıma geldikçe bile dudağımın kenarından sızan salyaları tutamazken ben bunları nasıl takarım boynuma, kulağıma falan. Kemiririm herhade sürekli....



Şunların sevimliliğine bakar mısınız? El emeği bir de...




Iphone olmayan bilmez tabi bu küçük, kulaklık deliklerini kapatma aksesuarlarını...Gerçi benim de yok ama bu zımbırtılar acayip moda oldu oradan biliyorum... :D



 İşte bu benim favorim....mutfak önlüğü...



Küpelere bak....içim gitti resmen



2 yorum:

  1. Makaron kulaklık kılıfı ararken buldum blogunuzu:) Polimer kil ile yapılmış takı olan makaronlar. Ben de ilgiliyim bu hobiye ordan biliyorum. Hala ilginiz varsa instagram hesabıma bir uğrayın;)

    YanıtlaSil
  2. Makaron kulaklık kılıfı ararken buldum blogunuzu:) Polimer kil ile yapılmış takı olan makaronlar. Ben de ilgiliyim bu hobiye ordan biliyorum. Hala ilginiz varsa instagram hesabıma bir uğrayın;)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...