10 Şubat 2013

Paketine bak şişesini al !



Dünyanın en güzel kokusu değil ama bence dünyanın en güzel parfüm paketidir bu. Benefit isimli bir firma, 1976'da ikiz kız kardeşler tarafından Amerika'da kurulan bir kozmetik firması. Daha fazla bilgi için tık tık...
Bugün Sephora'da "uykucuya" parfüm bakarken gözüme takıldılar ve kutusunu incelemekten kendimi alamadım. Türkiye'ye Sephora getirmiş sanırım başka yerde yok.



Kutu ev şeklinde tasarlanmış. Kullanılan renkler çok otantik. Kutunun açılışı da çok farklı. Önce üst kapağı kaldırıyorsunuz, sonra öndeki kapak aşağı doğru açılıyor. Kutuyu elime alınca parfümü tepesinden çekerek çıkarmaya çalıştım, alışık olduğumuz gibi...ama beni şaşırttı...sanki evin kapısı açıldı...çok hoş tasarım


Dört ya da beş (belki daha fazla) çeşit parfümü var, hepsine de bir hikaye yazmışlar. Hem espirili hem biraz vintage...kokuları da farklı, nasıl anlatacağımı bilemedim. Notalar için buradan bakabilirsiniz ama gidip bizzat incelemek lazım,...


Ben Garden of Good and Eva olanı sanırım biraz daha çok beğendim. Alır mıyım? kokusu için değil ama kutusu için belki alırım. Markanın başka bir sürü ürünü de var, onların kutuları da çok değişik, vaktiniz varsa bir inceleyin derim...








4 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar ya. sırf bu görüntü için bile alabilirim öyle tatlılar ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok beğendim ama kokuları... ı ıh :(

      Sil
  2. şişeler de fena değil ama kutuların albenili olduğu kesin. Sevdim ben de.

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...