16 Mart 2013

Dağınıklığın çaresi bulundu !




Dağınık bir koca ile baş etmenin yolunu bulduğumu gururla beyan ederim sevgili okuyucu! Nasıl mı çok kolay :D bak bakalım aşağılara...


Efenim bu gördükleriniz ikea kutuları. Herkesin evinde vardır herhalde çünkü ikea zebil gibi sattı bunlardan. Bir arkadaşın dediği gibi; "Karton kutuya vida takınca ikea mı oluyor?" Evet karton kutuya vida takılınca ikea oluyor, üstelik vidayı da sana taktırıyor. Neyse mevzu bu değildi di mi?


Şimdi biz bu kutulardan bol miktarda edindik. Başlangıçta amaç saklama işlevinden faydalanmak idi ama artık benim için dağınık koca ile baş etmenin çaresi oldu kendileri. Sevgili uykucu garip bir çöp biriktirme huyu eşliğinde mükemmel denecek derecede dağınık bir insandır (hiç alınma gücenme canımcım). Eve gelir ceplerini bilgisayar masasına boşaltır, cüzdanını mutfak masasına, saatini ise salondaki sehpaya koyar. İki sene öncesinden kalma sonucuna bakılmamış ve atılmamış sayısal loto kağıtları ortalıkta durur o derece. Bir türlü bu zımbırtılarını çöpe atmayı ya da bir yere kaldırmayı öğretemedim. Ben de her türlü zımbırtılarını bu kutuların içine yığıyorum. Bir şeyini bulamadığında ve bana sorduğunda artık kavga etmiyoruz zira bakacağı adres belli... Üstteki resimlerde kutuların isimlerini de tam yakıştırdım valla..."saçmalamanın sonu yok" ve "boş beleş işler kutusu". Orada bir "pc parça" kutusu var ki o kutuyu kendi amaçları için kullanmak üzere hazırlamıştı ama ben onun adını da değiştireceğim çünkü böyle eğlenceli daha eğlenceli olacak...belki biraz utanır filan ??


Aynı uygulamayı banyo dolabı için de yaptım. Sağolsun dağınıklığı evin her yerine saçtığı için her köşede kutulamaya ihtiyacımız var. Salon ve yatak odası için de konsolun ve şifonyerin bir çekmecesini tahsis ettim. Ortalık yerde anlamsız bir şey mi gördüm itekleyiveriyorum çekmecenin içine. Yok onu attın bunu kaldırdın kavgası bitmiş durumda. Bak işte orada...diyorum olay bitiyor. 


Şimdi tek sorun aşırı yığılma. Onu da arada bir elden geçirdik mi, çöpleri ayırıp attık mı tamamdır. Eğer siz de  dağınık yaratıklarla aynı evi paylaşmanın problemleri ile boğuşmaktaysanız bu yöntemi deneyin. Maksat insanlığa bir faydam olsun canım.... :D


2 yorum:

  1. bence mükemmel bir fikir hakikatten şimdi banada ilham verdiniz. ben artık eşime dışardan market broşürü bile getirmesine izin vermiyorum.Resmen çöp ev gibi birikiyor herşey, hele o dediğiniz gibi oynanıp sonuçlarına bakılmayan sayısal kuponları yada bakılıp ay belki yanlış bakmışımdır internete yanlış yüklemişlerdir ben yırtmayımda sonra tekrar sonuçlara bakarım,deyipte biriktirdiği kuponlar ıyyyyyy
    sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o reklam broşürleri yok mu of ki ne of.... çifter çifter topluyor ya..ne yapıcaksın diyince de tuvalette okurum diyor. Nasıl işliyor bu adamların kafası? bilim adamları atomun çekirdeğini bırakıp bunu araştırsalar daha iyi :D

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...