9 Mart 2013

Ev parfümü meselesi...



Parfüm olayını (çok sağlıklı olmasa da) garip bir şekilde seviyorum. Sadece kendimiz için değil ev ve araba için de koku yayan icatlardan faydalanıyoruz. Ev kokusu olarak birçok markayı ve ürünü denedim, hiç birini beğenmedim. Şu pıslayanlar çok saçma, hem çabuk bitiyor hem de pahalı. Jel ya da sabunumsu olanları da sevmiyorum. Sprey şişe alıp her seferinde sağa sola sıkmak anlamsız bir eziyet. Mum da yakmıyoruz....memnun edici bir ürün bulamamıştık kısacası ta ki Mister Fresh'i keşfedene kadar.



Bu ev parfümünün yaradılışı birazcık farklı ve sanırım Türkiye'de yok. Uykucu Brüksel'e gittiğinde otel odasında görmüş, ikinci gidişinde de elinde farklı kokuda 4 şişe ile geldi. İki şişe bitti bile...gelelim çalışma prensibine. Kapağa sabitlenmiş uzun ince havlumsu bir bez şeridi şişenin içine daldırılmış. Kapağından kaldırıp istediğin miktarda havlusunu dışarı çıkarıyorsunuz ve o havlu şişenin dibinden devamlı sıvıyı emerek ıslak kalıyor. Buharlaşma yoluyla da koku odaya yayılıyor. Eğer çok koksun istiyorsanız kapağı çok kaldırıyorsunuz, az koksun isterseniz az kaldıracaksınız. Olayımız budur.


Bir şişe 2-3 ay gidiyor. Tek sıkıntısı kapağı açıkken şişe devrilirse dökülür. O yüzden güvenli bir yere koymak lazım. Mesela yüksek bir yere, dolabın tepesi filan olabilir. Ben portmantodaki çekmeceliğin üstüne köşeye koydum. Çok güvenli sayılmaz ama montları asarken biraz dikkat ediyoruz. Kokularına gelince, hafif ve ferah, biz çok beğendik. Belki Türkiye'de de benzeri bir ürün vardır, gören duyan olursa bana da haber versin :)



Havlusu sürekli ıslak kalıyor dedim ama bitmeye yakın kendisine biraz yardımcı olmak gerekebilir. Arada bir kapağı kapatıp şişeyi çalkalıyorum böylece havlusu iyice ıslanmış oluyor. İşte böyle...


Paralel evrenden edit geldi:

Başka markalarda da aynı üründen varmış. Uykucu yenilerini getirdi. Ahanda onlar da bunlar... :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...