12 Mart 2013

hatalarımdan öğrendim; test edilmiş bakım önerileri vol.2


Cildim kuru olmasına rağmen çok sık duş alıyorum (hata), her duştan sonra nemlendirici sürmeye üşeniyorum (hata), her ne kadar doktorlar tavsiye etmese de ölü derilerden kurtulmanın bir yolu olan keseyi kullanmıyorum (hata)...eee....benim cildim neden kuruluktan gerim gerim gerilmekteyken ben çözüm bulamıyorum???  Yani bulamıyordum ama sanırım sonunda buldum. Test edilmiş öneridir tavsiye olunur. Peki nedir body scrub yani vücut peelingi...???


Eminim daha iyi markalar ve ürünler vardır ama ben ilk etapta elime geçen ilk ürünü aldım denemek için. Watsonsa ait bir ürün, aslında daha önce watsons markası ile aldığım hiç birşeyden memnun olmadım ama sanırım bu ürün benim işimi gördü. Üzerinde yazan kullanım şekli de mantıklıymış ki bende işe yaradı. Üşenmediğim müddetçe hafta iki kez duştan önce, özellikle en çok gerilen yerim olan bacaklarıma bol bol ve birazcık bastırarak sürüyorum. Tanecikleri bir yandan kese etkisi yaratırken krem fonksiyonu da nemlendiriyor. Sonra duşa girip her zamanki gibi yıkanıyorum. Çıktıktan sonra gerilme hissi tamamen bitiyor. keşke daha önce yapsaymışım dedim valla....


Evet bu da yüz temizleme fırçası ancak silikon. Diken görünümlü zımırtıları göründüğü gibi değil fazlasıyla yumuşak. Önce yüz temizleme jeli ile yüzümü biraz yıkadıktan sonra halen sabunluyken bu aletle de üstünden geçiyorum. Hem masaj yapıyor hem dökülmek üzere olan ölü derileri atıyor hem de makyaj artıklarını arındırıyor. Tavsiye ederim cildi yırtmadan temizlemenin ideal bir yöntemi. Ben eskiden elimle ovalar dururdum hiç gerek yokmuş, hatalarımdan öğrendim size de tavsiye ederim.


Arkasında parmak sokma yeri var, gayet başarılı bir icat netekim. Bunu da watsons'dan almıştım ama avon dahil birçok yerde de var. Bu silikon ne çok yerde kullanılmaya başladı değil mi?


Hatalarımdan öğrendim bakım önerilerinin bir önceki postu için buraya tıklayabilirsin!

2 yorum:

  1. Silikon yüz pedini bende kullanıyorum ve gayette memnunum . Hatalar ahh hangimiz yapmıyoruz ki şu senin saydığın hataları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte insan alternatifi görene kadar aslında yanlış yaptığının da farkında olmuyor. Ne kötü :(

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...