29 Mart 2013

İlginç otel odaları


He he...ne ilginç şeyler var di mi? Bu üstteki resimdeki Almanyada bir otel odası. Sanki boyama kitabının bir sayfası gibi...kuruboya çizmişler odayı sanki


 Bu da Danimarka'da kapalı ortamda kamp yapıyormuş gibi hissetmek isteyenler için. Kamp için ormana gitmek eskidendi şekerim, şimdi kamp oteline gidilecek...


Danimarka'da Heidi temalı otel odası...gece yatarken her an büyükbaba gelebilir dikkat! zaten ak sakallıydı o da, belki hayırlı rüyalar da görürsünüz :)


Bu otel odası buzdan! Kanada'da bulunan bu otelde odalar kar ve buzdan yapılmış, donmadan nasıl kalınır bilmem artık. Zaten sadece Aralık ve Nisan arası açıkmış, Nisandan sonra eridiğinden herhalde otel yok :)


Fiji adalarında sualtı oteli, gerçekten suyun altında uyuyorsunuz, köpek balıklarıyla hehehe:D


İsveçte eski maden ocağı otel olmuş...berjerlerin kaplaması çok kötü be...


Kenya'da uyumadan önce yıldızları seyretmek için yapılmış üstü açık odalar. Allah muhafaza kaplanlar aslanlar saldırmazsa sabaha çıkarsınız :)


Dünyanın en küçük otel odası, bir dolap kadarcık, çocukken bazen böyle bir kuytuda saatlerce kalmak isterdim...en fazla kapının arkasındaki yüklüğün üstüne çıkardım tabi..

Bu da Paris'te James Bond temalı otel odası. Kendini ajan gibi hissetmek isteyenlere herhalde...
he he çok eğlenceli di mi?

görseller: http://flavorwire.com/

3 yorum:

  1. biran inanamadım ilk resim nedir yaaa sanki dijital ortamda çizim gibi duruyor=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşaflara bakınca gerçek olduğunu anladım. Yani haklısın ilk etapta ben de inanmadım açıkçası...

      Sil
  2. İlki çok farklı gerçekten

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...