14 Nisan 2013

Ganimetler...


Efenim uzun bir aralar yoktum ben bizzat kendim bir toplantı için Cenevre'de bulunmaktaydım (çok havalı di mi ama bi numarası yok malesef). Uzun zaman yazmamıştım ama birçok malzeme ile geri döndüm. Oradan aldıklarımın bir kısmını bu yazı ile anlatayım dedim. E hadi o zaman başlayalım.

Malum İsviçre Alpler ile bir de çikolata ile ünlü. Alplere gidemedim ama bol bol çikolata getirdim. Zaten sudan ucuz, böyle paketli olanları geçin, kalıp kalıp kırarak satıyorlar bir de. Millet avuç avuç çikolata tüketiyor herhalde. Şeffaf paketli olanlar hariç hepsi marketten toplandı. Şeffaf paketli olanlar ev yapımı çikolata satan minik bir dükkandan alındı. Çok çeşit vardı seçmek de zor oldu. Hepsinin tadına bakıcaz inşallah...


Bu resimdeki de yumurtalı ve peynirli kraker oluyor. Atıştırmak için almıştım, lezzeti çok güzel ama biraz bayat çıktı. Üzerinde yulaf, çadar, ayçiçeği taneleri filan var güzel. Marketler zebil gibi hazır gıda ile dolu olduğundan hep bu tarz yiyecekler satıyorlar taze bir şey pek yok malesef. Hazır sandviçler, pişmiş paketlenmiş makarnalar vs...hatta sosu ile birlikte hazır doğranmış mevsim salata bile satılıyor...


Aaaa...işte, ne kadar kimyasal ve zararlı olduğunu bilsem de en bayıldığım şey bu benim, kahve kreması! O da hazır tabi :). Öyle buzdolabında falan saklanmadığından içinde koruyucu madde olduğu kesin ama kahveye süper bir lezzet verdiği de aşikar. Bir yerde oturup kahve içtiğinizde kahveyle birlikte bu da geliyor. Bu arada kahve de çok tüketiyorlar, bakkallar da bile kahve makinaları var. Bizde de bazı büfelerde çay makinaları oluyor ya aynı öyle işte. 


Dior addict parfümü free shoptan kapattım. Bakacağız birbirimizinden hoşlanacak gibiyiz ama belli de olmaz. Kokusunu bilenler bilir fresh bir kokudur. EDT olduğundan kalıcı olacak  mı emin değilim ama almasaydım içinde patlardı ondan eminim :) Gerçi ben ömrümün kokusunu buldum zaten de bunlar da ekstralar olsun :) fiyatı 83 Euro idi bu arada.


Haaa....bakın bu çok ilginç bir "oh be dedirten icat". Daha önce hiç duymamıştım ama kullanan varmış. Ne biliyor musunuz? Saçlardaki yağlı görünümü gideren pudramsı bir ürün. Bunu alıyorsun 10 cm mesafeden yağlanmış kafana en fazla 3 fıs sıkıyorsun, 2 dakika bekledikten sonra tarıyorsun...hoop yağlı görüntü yok oldu. Şimdi pudra deyince kafa bembeyaz olacak zannettiniz ama vallaha da billaha da olmuyor! Tabi çok sıkmazsan, Klorane diye bir marka, başka markaların da böyle ürünleri varmış. Türkiye'de de varmış ama biraz pahalı imiş. Bunun sprey şeklinde olanı da vardı. Fiyatı 17 CHF idi. TL olarak 34 lira işte. Çok acayip. Bende yağlı saç problemi yok ama uykucuda var ona aldım ben de. Bu arada temizlik hissi ya da temizleme fonksiyonu beklemeyin sadece görüntü düzeltiyor. Acil durumlar için yani...ayrıntılı bilgi için buraya tık tık.




Evet...gelelim benim ganimetime. L'occitane doğal içerikli ürünler üreten kaliteli bir marka. Burada ürünleri çok pahalı. Ben de yine bir roll on kapattım kendime hemen. Melek otu denen bir bitkinin özlerinden üretilmiş hafif limonlu bir kokusu var ve ter kokusunu önlüyor. Klasik roll on fonksiyonu yani. Burada benim için ayırıcı nokta koltukaltı hassas biri olarak kimyasal olmayan doğal bir şeyler kullanmam gerekmesi. Bu markanın da methini duymuştum hemen alayım dedim. Gerçekten çok memnun kaldım. Fiyatı 14 Euro idi sanırım. Ayrıntılı bilgi için buraya tık tık.


Türkiye'den almakla çok bir farkı olmadı ama bir de body shoptan uzun zamandır istediğim Vintamine C skin boost kit aldım. Asıl amacım resimdeki serumu almakta ama kit halinde daha uygun oluyordum ben de kit aldım. Sanırım diğer ürünleri (peeling ve bir de tazelik spreyi gibi saçmasapan bişiy) kullanmayacağım.

 Öyle işte...daha bu konunun devamı gelecek...başka başka olaylar da oldu...anlatırım sonra...hadi görüşürüz.

2 yorum:

  1. Merhabalar. Önerdiğiniz kahve kremasının markasını öğrenmemiz mümkün mü acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "LRC" yazıyor üzerinde, eğer markası bu ise. Aslında çok dandik bir şey ama ben Türkiye'de hiç minik paketli sıvı kahve kreması da görmedim. Bizdeki kahve kültürü biraz farklı...sevgiler.

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...