15 Mayıs 2013

Baskılı mumlar, sabunlar ve yastıklar


Geçen internette gördüm. Beauty-crafts diye bir marka, yeni kurulmuş 2012'de, el yapımı dekoratif ürünler üretip online olarak satıyorlar. Daha doğrusu online alışveriş sitelerine ürünlerini veriyorlar. Yastık konusunda çok hevesli olduğumdan sebep hemen dikkatimi çekti ve ne var ne yok diye baktım. Çok hoş desenli yastıklar var. Ayrıca yine el yapımı özel tasarım baskılı sabunlar ve mumlar var. Yani 3 kategoride ürün satıyorlar. bakmak isteyen için siteleri budur  http://www.beauty-crafts.com/




Ben yastıklara bayıldım dedim ama asıl mumlar şahaneymiş. Bir kere üzerindeki desenler çok hoş, biraz modern biraz vintage bir havası var. Ama karanlıkta yanan halini resmetmişler ki daha da bayıldım. Bakınız şöyle olmuş...



Baykuş temasını pek sık kullanmışlar, son bir iki yılın yeni modası ya baykuş. Ondan herhalde. Bir şey dicem aslında gerçekte baykuş çok korkunç değil mi ? hiç yakından gördünüz mü? deli gibi bakıyorlar ama :)





Neyse konuyu dağıtmayım. Bunlar da desen baskılı sabunlar. Tabi el yüz yıkamalık değil, dekoratif amaçlı. İnsan nasıl kıyar canım suyun altına sokmaya. pek şirinler...



Çok güzel yastıklar, kırlentler var sitede, onlara da bakın derim. Diğer markaların bu tarz tasarım yastıkları ile fiyatları aşağı yukarı aynı. Boyutları da ideal. Daha yeni koltuklarım için kırlent diktirmiş olmasaydım vallahi alacaktım, kısmet...




4 yorum:

  1. Şimdilik ürün yelpazesi sınırlı sanırım. Ama böyle siteler güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten de çok güzel şeyler varmış.Paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bi paylaşım. teşekkürler. bu sitede yastığı kendiniz tasarlayabiliyorsunuz. kapınıza getiriyorlar: http://www.tish-o.com.tr/kendin-tasarla/kare-yastik_52_4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vauvvvv... çok iyiyimiş hemen bakıyorum. teşekkürler...

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...