2 Mayıs 2013

Michael Kors - Stop Hunger Watch


Saat hastası değilimdir ama bu saati gördüğümde vuruldum. Varlık sebebini ve amacını öğrendiğimde ise tamamen bittim diyebilirim. Bilirsiniz Michael Kors dünyaca ünlü bir saat tasarımcısı. Ne güzel işler yaptığından daha önce burada da bahsetmiştim. Bu kez başka sosyal bir amaç uğruna "stop hunger" ismini verdiği özel üretim bir saat tasarlamış. İki modeli var ama ben kadranı turkuaz rengi ve dünya haritası kabartmalı olan sapı ise bronz modeline bayıldım diyebilirim.



Dünya Gıda Örgütü yararına bu saatleri (295 Dolar) kendi sitesinde satıyor: buraya tıklayın. Amerika'da var mıdır bilmem ama Türkiye'deki mağazalarda yok. Satın aldığınız her saat için Michael Kors Dünya Gıda Örgütüne 25$ bağışlıyormuş. Kampanya kapsamında sms ile de bağış yapılabiliyor ama tabi sadece Amerika'da. Her bağış yoksullar için yemeğe dönüşüyor ve hedef 1.000.000 yemeğe ulaşmak. Benim siteye baktığım an itibariyle 245.000 yemek açlıkla savaşan insanlara ulaştırılmıştı.




Saatin zeminindeki güzelliğe bakar mısınız ??? Bu saati keşfeden arkadaşım ile blogta yayınlamama müsaade etmesi konusunda baya bir mücadele verdim. Kimse bilmeden görmeden kendisine almak istiyor galiba ama ne kadar çok insana ulaşırsa o kadar çok açlıkla mücadele edilmiş olacak. 

O da çılgınlar gibi saati bulmaya çalışıyor ama satın alınan her saat özel bir amaca hizmet ettiği için sanırım Michael Kors satış mağazalarını araya koymak istememiş. Zira ürün Türkiye'deki kendi mağazasında dahi yok. Neticede satıştan öte bir yardım kampanyası. Dikkat ettiyseniz fiyatı o kadar abartı değil...

Bu adamı seviyorum ya...





Kampanyanın reklamında Halle Berry de yer almış.


İki model ve her iki modelin de iki boyutu var. Bir modeli oversized diğeri daha orta boy. Ben bayıldım siz ne dersiniz?


4 yorum:

  1. Bayıldım diyebilirim amacı ve saatin cezbedici olması zaten almak için yeterli sebep. Fakat çok araştırma yapmama rağmen bulamadım Türkiye de :( nasıl sahip oluruz bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dreamea@hotmail.com satıcı değilim isteyen arkadaşlar için aldım fazla var

      Sil
  2. valla biz de çok aradık ama türkiye'de yok. Online satış var gözüküyor fakat nasıl olur bilmiyorum. Şöyle söyleyim bir arkadaş ABD'ye giden birine sipariş verdi o da bulamadı... :(

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...