20 Haziran 2013

Bugün günlerden kozmetik !


Uzun süredir yazmıyordum. İş için yurtdışındaydım, döndüm bu sefer hasta oldum sonra ülke gündemi karıştı vs derken hiç içimden gelmedi yazmak. Hala da ülke ile ilgili bazı şeylere kızgınım, herkes gibi. Ama blogu da çok ihmal etmiştim. O yüzden bugünü günlerden kozmetik ilan edip sıkı bir dönüş yapayım dedim.


Bu aralar kozmetik ürünlerine biraz takmış durumdayım. Bazı şikayetlerime merhem olacak bir şeyler aradım, bitenleri tamamladım, renkleri çoğalttım derken bolca kozmetik alışverişi yapmışım. 

BB kremleri biliyoruz. Clinique ve başka bazı markaların şimdi de CC kremleri var. Benim gözümde hepsi renkli nemlendirici aslında. Yani fondoten gibi değiller. Yine de denemek istedim ve kendime uygun bir tane edinme çabalarım devam etmekteydi, gerçi hala da sonuç vermiş değil. 

Clinique superdefense CC cream yeni bir ürün. En ucuzu ülke içinde 100 TL. Free shoplarda 23 Euro. Değerlendirmesine gelince yapı olarak mükemmel diyebilirim. Çok lekeli bir cildiniz yoksa kapatıcılığı da fena sayılmaz. Tek sıkıntı rengi sanırım. Diğer bloglarda da yorumlar benzer şekilde zaten. Renk isimlendirmesi yanlış olmuş diyorlar. En açık olanı light, sonra light-medium ve en koyusu da medium. 

(CC cream iki çeşit biri güneş koruması öne çıkan  -yeşil- diğeri de nemlendirme yoğun olanı -pembe. Ben yeşil ambalajlı olanı tercih ettim). 



En açık light dedik ama o bile ciddi anlamda koyu. Ben medium-light aldım ama bana koyu geldi. En kısa zamanda light olanı almaya çalışacağım. Light olanın da tutacağından şüpheliyim ya hayırlısı... 

(sevgili eşim yurtdışına gittiğinde ondan light almasını rica etmiştim fakat kendisi paketine bakmadan ilk gördüğünü alıp çıkmış. Zaten üç ihtimal vardı. Şansıma hangisi geldi dersininiz?? evet hiç işime yaramayacak olan medium'u almış! paketini bile açmadım öyle bekliyor. İsteyen varsa ulaştırabilirim)

Aşağıdaki resimde de koyu olduğu belli oluyor zaten. Rengi tutsaydı elimden bırakmayacağım bir ürün olacaktı. Yapısı duruşu ve hissiyatı çok başarılı çünkü.


Renk koyu gelince, üründen de vazgeçmemek için pudra kullanarak rengini biraz açarım diye düşündüm. Aslında cildim yağlı olmadığı için pudra kullanmıyorum çünkü çok kurutuyor ama elimde de bulunsun istedim. Satıcı kızın tavsiyesi üzerine golden rose mineral terracotta powder 2 numara aldım. 24 TL civarıydı sanırım. İçinden süngeri de çıktı.


Belli belirsiz simleri var. Rengi çok uygun oldu. Kapatıcı özelliği çok iyi. Gayet başarılı, zaten satıcı kendisinin de severek kullandığını söylemişti. Hatun haklıymış. Çok memnunum, tek sorun kurutması işte. Aşağıda rengini de görebilirsiniz.


İndirimden 15 TL'ye aldığım ve çok sevdiğim nemlendiricim Neutrogena oil-free moisture. 


Karma ciltler için. Yağsız olduğunu kullanırken de hissediyorsunuz zaten. Yüzümü yıkadıktan sonra sürekli gerilme olur yüzümde, bu nemlendiriciyi kullanıyorum o yüzden. Çok başarılı ama fazla uzun nemli tutmuyor cildi, gün içerisinde tekrar sürmek gerek. Sivilce sorunu olan biri olarak zaten yağsız bir şeyler kullanmak zorundaydım. Tavsiye ederim gayet güzeldir.



Aşağıdaki resimde sağdaki, herkesin favorisi, maybelline color tattoo krem far. Toz far konusunda beceriksiz biri olarak krem far kullanmayı akıl edince bir arkadaşın tavsiyesi üzerine bu ürünü aldım. Bence mükemmel, başka renkleri de vardı. Kahverengi tonlarında olanında aklım kaldı açıkçası, belki onu da alırım.


Soldaki ürünümüz de Bourjois paris allık. Renk kodu 32 ambre d'or. Çok tatlı bir allık, mercan tonlarında hafif simli ve çok belirgin değil. Zaten allık dediğin ben buradayım diye bağırmayacak, doğal duracak di mi? o yüzden bu renk çok başarılı çıktı. Bir de güzel kokuyor ki bazen yemek istiyorum. Miktar olarak da ufak olması işime geldi açıkçası. Çabuk bitecek ve ben yeni rüzgarlara yelken açaçağım :D


Allığımızın swatchu böyle. Belli belirsiz ve pırıltılı!


Bir başka far sevdası. Bu ürünü yurtdışından aldım. Markayı da tanımıyorum ama fikri çok sevdim. Aslında toz far ama süngerimsi bir maddeye bulaşık olarak kullanıyorsunuz. Bir nevi kendinden boyalı  aplikatör gibi. Etrafında şeffaf ambalajı var, sanırım bittikçe kalem açar gibi açarak kullanacağız. Benden daha iyi bilenler söylesin başka markalarda bu şekilde far var mı??



Rengi de çok iyi aşağıdaki fotoya bakabilirsiniz. 


Bu marka da aynı şekilde bildiğim bir marka değil. Yine yurtdışından aldım (kaldığım otelin alt katında gratis benzeri bir kozmetik market vardı da söylemesi ayıp, her akşam dolandım desem yalan olmaz). Manhattan diye bir marka, model numarası 94K perfect creamy & care. Rengini çok beğendiğim için aldım. Yapısı gerçekten güzel ama kalıcığı sıfır.


Gelelim kalemlere. Soldaki Loreal infallible stylo eyeliner siyah. Asansörlü, düzeltme aparatlı ve kendinden kalemtıraşlı. Kalıcılığı çok iyi. Rengi de yeterince koyu. Fiyat uçuk :D 

Sağdaki de aynı özelliklere sahip ama koyu mavi renkte. Markası deborah 24 ore waterproof. Fiyatı da loreal ile yarışır.


Her gün kesinlikle kullandığım bir şey göz kalemi bu yüzden 7-8 tane kalemim vardır, değişik değişik kullanırım. Ayrıca bitirebildiğim tek kozmetik ürünü :D O yüzden parasına pek acımadım. İkisini de başarılı buldum. Waterproof oldukları için temizlenmesi biraz zor oluyor. Onun için de waterproof makyaj temizleyici kullanmak gerekiyor. Swatchlar için aşağı inin....



Soldaki manhattan ruj, ortadaki deborah kalem en sağdaki de loreal kalem.


5 yorum:

  1. Güle güle kullan:) Bourjois allıkları bende ilk aldığımda hemen biter diye düşünmüştüm ama maalesef bitmiyorlar:) çok bereketli:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet galiba haklısın çünkü fırçaya da zor geliyor. Biraz katı bi yapısı var zaten...yorum için teşekkürler

      Sil
  2. Güle güle kullan hepsini :) Clinique cc kremi bende çok merak etmiştim ama renk tonları baya sıkıntılıymış,baya koyu duruyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi bronzlaşınca orta renk tonu fena olmadı aslında. Bana göre kapatıcılığı mükemmel değil (akne sorunum var) ancak sürdüğümde yüzümdeki hissini çok sevdim. İnsan suratında bir ağırlık hisseder ya makyaj yapınca, o kötü his kesinlikle yok. Aksine ferahlatmış gibi. Clinique bu işi biliyor bence. Sadece renk tonları üzerinde biraz çalışması lazım...ilk fırsatta diğer cc krem serisini de denemeyi düşünüyorum.

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...