25 Temmuz 2013

Favoriler...


Neden bilmiyorum ama -temel düzey hariç- hiçbir ilgim alakam yokken manyaklık derecesinde kozmetik ve kişisel bakım işlerine takık durumdayım. Biraz kendime bakmak mı istedim yoksa yaz geldi cıvırlar dolaşmaya başladı yaşlılık kompleksine mi girdim :) bilmiyorum. Dedim madem bu kadar çok ıttırı vıttırı aldık, kimilerine bayıldık kimilerini beğenmedik bir favoriler postu yapayım dedim :=) Resimde görmüş olduğunuz Sally Hansen ojelerine hastayım bu aralar. Altın rengi ile biraz kafayı da bozdum. (Saat aldım o renkten ondan herhalde :) 

Resimde soldaki ojenin renk adı "Gilty Pleasure". Sally ablanın bu tipteki şişelerini çok beğendim. Tırnaklarım iri olduğu için kalın fırçalar daha çok işime geliyor. (İnce fırçalı ojeleri de var). Ayrıca ojenin kalitesi kalıcılığından da belli oluyor. Sağdaki de aynı şekilde süper. Onun adı da "Olive Branch". Hakiye kaçan bir koyu yeşil ve pırıltılı. 


Resimde kullanılan Gilty Pleasure. Bu arada yüzük parmağıma nail art yapmaya çalışmıştım, sevgili uykucu sinek b.kuna :) benzemiş diyerek bu çabamı başlamadan sonlandırmama sebep oldu. Bu işler bana göre değilmiş demek ki... :( (tamam tamam gerçekten kötü, kabul, bıraktım zaten :)


Ooooooo...... topuktaki çatlak ve nasırların tek çözümü....tabi ki düzenli kullanıldığında. Orfilame'in ayak bakımı ile ilgili başka ürünleri de var ama sakın karıştırmayın bunu. Yani "cracked heel repair" yazanı alın derim. Temizlenmiş topuklara yatmadan önce sürüyorum ben. Her gün olmasa da gün aşırı muhakkak kullanırım, çok memnum. Kullanmadığım zaman hemen kendini belli ediyor çünkü....favorimdir kendisi. 4 ya da 5. şişe bitmek üzere sanırım...


Bu rollon'un da hastasıyım. L'occitane bir Fransız markası. Ürünleri doğal ve hepsi çok başarılı bence. Melekotu serisinin bir ürünü bu da. Bu serinin yüz temizleme jelinde de aklım kalmıştı ama alamadım. Benim koltuk altı bölgem biraz sorunlu olduğundan hiçbir şey sürmeme alışkanlığım vardı. Ancak yazın bu biraz sorun oluyor. Bu zımbırtı benim sorunumu çözdü açıkçası, terlemeyi azalttığını söyleyebilirim ve ter kokusunu önlediğini de. Tabi mucize değil ama bana lazım olan herşeyi sağladı diyebilirim. Hem alerji yapmadı hem de terlemeyi azalttı.  Hafif kekremsi bir kokusu var ama kalıcı değil. Olmasın da zaten parfüm kullanıyoruz herhalde....Bendeki bitmek üzere size de tavsiye ederim.


The body shop ürünlerini ezelden beri severim. Vitamine C serisini de almıştım zaten. Yazın çok işe yarayan şu rahatlatıcı spreyden bu seride var. özellikle deniz kenarında tuzlu kalmamak ve serinlemek açısından işe yarıyor. Hafif portakal kokusu da hoş hissettiriyor. "Energising face spritz" adıyla satılan bu ürün bence işe yarıyor, favorimdir kendisi :) 

Yanındaki ürün de aynı şekilde the body shop'ın aydınlatıcı olarak satılan ürünü "Radiant highlighter". Ben kaş altına ve gözlerimin yan taraflarına bir de yanak üstü kısımlara kullanıyorum. Çok hafif bir pembelik veriyor, ayrıca sadece ışık yansıdığı zaman parlıyor. Yani ayna gibi parıl parıl gezmiyorsun. Bu açıdan başarılı, kaş altında özellikle bu şekildeki belli belirsiz parlaklıkları hoş buluyorum. Bunu da tavsiye ederim.


Sephora'nın "bain dissolvant express" oje çıkarıcısı. Bu hani parmağını içine daldırıp döndürerek tırnaklarını temizlediğin zımbırtılardan. Muadillerine göre biraz pahalı, çok kötü kokuyor (kimya laboratuvarı gibi) ve zamanla pamukları dökülüyor. Fakaatttt....pamuğa aseton vs döküp saatlerce tırnaklarımı ovalamaktan nefret ettiğim için benim favorim kendisi. Çok sinir bozucu onları ovalamak yav...katlanırım ben bunun kokusuna çünkü çok pratik. Sok, döndür, çıkar....tertemiz oh...


Bu resim de son dönemdeki kozmetik çılgınlığımın sonucu oluyor! Şifonyerin üzerindeki manzara bu artık! Eskiden hiç birşey yoktu desem yalan olmaz valla. Şimdiki hali bu maalesef, hızla da doluyor. İnşallah an gelir dururum artık...bakalım hayırlısı :) Sizde neler var?

2 yorum:

  1. harika tanıtımlar
    en çok body shopun aydınlatıcısını merak ettim
    ihtiyaç doğrultulu olarak tabii:)
    denicem ama
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi sadece ışıkta parlaklık veriyor. Biraz nemlendirme de yapıyor ben çok sevdim. Yorum için teşekkürler... :D

      Sil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...