13 Temmuz 2013

oh be dedirten icatlar vol.4


3. seriden sonra (buraya tık) yine bir icatlar postu ile karşınızdayız efem...Bu kez de  bazılarının zaten bildiği bazılarının yeni öğreneceği benimse ilk ez duyduğum için paylaşmak istediğim icatları anlatacağım. Hemen başlayalım.


Şimdi şöyle...sürekli yurtdışına çıkıyorsanız her ülkenin (ya da ülke gruplarının diyelim) farklı elektrik sistemlerine sahip olduğunu bilirsiniz. Çoğu bizim ülkemizdeki gibi 220 volt ve iki delikli prizlere sahip olsa da özellikle uzak ülkelerde sistemler hep farklı farklı. Yolu en çok İsviçre'ye düşen bir insan olarak ilk kez Cenevre'de karşılaştım üç delikli prizlerle :) Herşeyi geçelim cep telefonu şarjı için deliklerin biri fazlaydı....



Neyse ki fiş iki deliğe girdi ve kullanım kolaylaştı. Ancak her zaman bu kadar kolay olmayabilir. Bu yüzden bilhassa havaalanlarında uluslararası adaptörler satılıyor. Ayrıca büyük marketlerde ve kaldığınız otelin resepsiyonunda da bulabilirsiniz :D Sevgili uykucu uzak diyarlara da gitmek zorunda olduğundan havaalanından Avrupa Birliği ülkeleri için olan bir tane adaptör satın almış. Not: ihtiyaç halinde ödünç verilir bu arada....


Bir ucunda bizim kullandığımız iki delikli priz. Diğer ucundan ise farklı fiş aparatları var. İşte böyle....



Evet yüzyılın bir diğer icadı püskürtmeli şişe :D şaka şaka tabi ki bu değil :)

Bu fikre bir görsel bulamadığım için bu fotoyu koymak zorunda kaldım. Olayımız şu ki, bildiğiniz üzere balkonda çiçek yetiştiriyorum ve birkaç gün önce böceklendiklerini farkettik !!

Çok ilginç ama bu böceklerle mücadelede evde yapabilecek ilaçlar da varmış. Bunlardan biri arap sabunu kullanmak. Şaşırmayın çiçeklere zarar vermiyor. Yani öyle söyleniyor. Bakın burada yazıyor tarifi de... arap sabunu, sıvıyağ ve sarımsaklı bir formüle başvurdum ben. Şimdilik sonuçlar iyi gibi...zaten tüm böcekleri temizlemiştim yeniden gelmesinler bana yeter.


Bunun icat olup olmadığı konusunda çok emin değilim aslında tasarım desek daha iyi olabilir. Ayrıca yeni de değil çok eski bir tasarım ama şimdilerde modada kendine inanılmaz bir yer edindi. Kısaca kovboy fuları desem anlatabilmiş olur muyum ??


Biz lisede kullanırdık bunlardan. Ben bu kolyeyi ise Yargıcı aksesuarları arasında buldum. Nude rengi bir taş ucu açık bir zincire takılmış, taşını yukarı aşağı oynatarak yerini değiştirebiliyorsunuz. Genel olarak gömlek yakasını ilikleyip dibine kadar çekerek kullandığında trend bir duruş ortaya çıkar ama tabi isteyen farklı boylarda ayarlayarak da kullanabilir ...



Gelelim bir diğer icadımıza. Bilen zaten biliyordur da ben yeni tanıştım; siyah nokta çıkarıcı metal aparat.  Ben Bodyshop'tan aldım. Başka markalarda da var sanırım. Mesela Avon'da var.


İki farklı ucu var. Cilt bakımı yaptıranlara siyah nokta çıkarma işlemi de bu aparatlar vasıtasıyla yapılıyormuş. Ben suratımı tırnaklayıp kanatmak yerine bu aletin daha iyi olacağını düşündüğüm için aldım. Bakalım daha denemedim umarım işe yarar.


Bir diğer ürün, ömür boyu taşımak zorunda olacağı bir dövme yaptırmaya tereddüt edenler için üretilmiş geçici dövme kalemi. Sephora marka bir ürün. Yıldız, çapa ve kurukafa var. Zamanla siliniyormuş ama tabi ki tazelemek mümkün. Özellikle yazın çok kullanılır diye düşünüyorum. Gerçek dövmeden korkan ama aynı zamanda hevesli de olanlar için süper bir icat bence....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...