11 Temmuz 2013

Tarzına hayrağğğğaan olağğğyımmm.... :)


lookbook'u bilmeyen yoktur herhalde. Bugün gezinirken değişik bir ablamızın look'larına gözüm takıldı. Sayfada ilerledikçe "ne giymiş bu yahu"dan "anam tarz yapmış herhalde"ye doğru kaydım. Çevremdeki birkaç kişiye gösterdim hepsi de absürd buldu. Ben fotolara baktıkça daldım gittim.


Biraz absürd olduğu doğru. Saçma sapan bir araya gelmez parçaları birleştirdiği çok yer var. Genelde de bir şeylerden esinlenmiş gibi hissettim ama. Mesela bu üstteki look'ta bir beyzbol oyuncusu görüyorum. En dikkat çeken şeyler de çorapları, saçı (kimine göre becerilememiş bir ombre modeli), çömelerek poz verme ve hüzünlü garip bakışları. (üstteki fotoda saçlar sarı, ilerleyen fotolarda da saç kendi renginde uzamış uçları sarı kalmış, birkaç fotoda da saçı yeşil...aşağılara inin göreceksiniz).


Burda ablamız daha saçını henüz boyatmamış ama saç modeline dikkat çekmek istemiş. Kıvırcık kahkülleri ve toka olarak kullandığı kurdele çok vintage geldi bana. Hoşuma gitti doğrusu....



Bu fotoda bir seyis görüyorum. Bu tarz kasketleri çok seviyor sanırım birçok fotosunda gördüm.



Ablamız fotoğrafçıymış. Kendisini böyle tanımlamış; "23 year old photographer from Korea". Sayfasını 2010 yılında açıyor ve tanıtım bilgisine "23 year old" ifadesini koyuyor. Zekice mi salakça mı bilemedim. Hergün look koyuyor ama herkes onu 23 year old sanıyor. Sanırım ölümsüzlüğe ulaşmış. Bu arada yukarıdaki fotoda ben bir Amish görüyorum. Ya siz?


Valla foto makinesine verdiği pozdan giydiklerine bakamadım. Sanki oyuncak bebekmiş de yere düşmüş öylece kalakalmış. Biri onu kaldırana kadar orada öylece bekleyecek gibi...tövbe tövbe....


Bu fotoda hanımefendinin hizmetçisi görüyorum ben. Biraz ortaçağ fakir kızı biraz afrikada tarlada çalışan emekçi kadın. Böyle böyle beni aldı hayallere götürdü bu 23 year old from Korea ablam :D


Gözler de çekik ya sandım Kazakistan'da kımız sağımına gidicez...


Evet saçların uçları yeşil. küpesi elindeki başak (sanırım başak) dalı ile uyumlu. Köydeki terzinin fakir ama gururlu kızını görüyoruz. Herkesler babasını ezikliyor diye pek bir mahsunlaşmış. 
Sankim stil moda sayfası değil bağımsız bir yönetmenin kostüm çekimleri....


He bu fotoda da annemin lise arkadaşını görüyorum. Hiç vazgeçmediği açık ayakkabılarla giyilen çoraplar, kendi haline bırakılmış kahküller, school çanta, uzun dikişsiz etek....bir garip ya garip garip.


Bellgirl....ekmeğini kazanmak için valiz taşıyan küçük çırak kostümü....



70li yılların İtalya'sında mısır tarlalarında çalışan işçi kızı...bir de öyle mahsun oturmuş oraya kumanyaların gelmesini mi bekliyor acaba :)))


50li yıllarda Amerikan firstladysi bir pazar gezmesi olarak at binmeye gitmiş başkan eşi ve çocukları ile birlikte....altında etek var ata muhakkak yan oturacak ve basına poz verecek. Ardından hasır şapkası rüzgardan uçmasın diye eliyle tutarken kameralara gülücükler saçacak....(tanrım  ne hayal gücüm var vay)


Küçük Oliver Twist. Süveterini annesi örmüş olmalı. Çetenin gizli sığınağını polis bulmasın diye erketecilik yaptırıyor olmalı.


Bu da bir Oliver pozu olsa gerek.


buna ne diyeceğimi bilemiyorum...


Alt sınıfın acılarını anlatan Doğu Avrupa bağımsız filminden bir kare. Fakir ailenin fakir kızını zengin bir hıyarla zorla evlendirecekler ve küçük kız acılar içinde kaderine isyan ediyor.


Bu fotoya "Alice" ismini vermiş. Şu an için en yenisi bu zaten. Saçlarına bayılmakla iğrenmek arasında bir yerdeyim. Iykk kezban diyenlerden etkilenmiş de olabilirim. Foto aldatmacası da olabilir ama beğendim sanki ya...

sitesine uğramak isteyenler için linki vereyim sonra takıldıklarıma geçiyorum

çömelerine takıldım;


çoraplarına ve ayakkabılarına takıldım;


hüzünlü bakışlarına takıldım;


ağlıcak az sonra.... :)



1 yorum:

  1. Çorap ve ayakkabı seçimleri % 99,9 berbat olmakla beraber, bazı kıyafetleri ve bazı saç modelleri fena değil;)

    YanıtlaSil

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...