22 Ağustos 2013

Çanta içi çantalar :)


Herkesin çantasında minik bir çantacık daha vardır. Genelde makyaj çantası olur bu. Benim için durum değişik ben acil durumlarda gerekli olabilecek şeyler ve yedek malzemeler koyuyorum. Kol çantama çok ağırlık yaptığı için yakın zamanda küçültmüştüm mini çantamı ama öyle güzel çantacıklar varmış ki sürekli değiştirme istediği uyandırıyor insanda. 

Üst resimdeki tamamen kumaş bir çantacık. Alttaki resimde de içini görebilirsiniz. Göz göz olması avantajken yumuşak bir malzemeden yapılmış olması da dez avantaj tabi. Kilit sistemi yok onun yerine aynı kumaştan ipleri var, bağlayarak kapatılması gerekiyor. O kadar cici ki Gratis'te görünce dayanamadım aldım. Çok anlamsız bir kumaş parçasına 15 TL verdim valla.



Bu kırmızı çanta da aynı şekilde su geçirmez kumaştan yapılmış bir makyaj çantası. Alttaki resimdeki şu an kullandığım çanta var. Daha hafif olacağını düşündüğüm için onu kullanmaya başlamıştım ama çok sıkış tıkış oldu şimdi de. Sığamadı bir türlü zımbırtılarım. Kırmızı olan biraz daha büyük olduğu için ona taşınmayı düşünüyorum.


Sadece çanta içinde taşımak için değil, seyahatlerde de valiz yerleştirirken her eşyanın kategorisine göre onları ayırmak gerekiyor. Bu çantacıklar (küçük büyük hepsi ayrı ayrı) bu işe de çok yarıyor.


Hatta çekmecelerin içinde ya da dolaplarda da eşyaları diğer eşyalardan ayırarak depolamak hem biz kadınlardaki düzenlilik konusundaki bitmez açlığı tatmin ediyor hem de günlük kullanımı kolaylaştırıyor bence. Üst resimdeki çantayı mesela Ekvador'dan eşimin getirdiği yöresel desenli bir çanta. Şimdilik, çekmece içi düzeni konusunda bana yardımcı oluyor kendisi.


Bu çantayı ise (bir karıştan biraz daha büyük) Mudo Concept indiriminden aldım. Yine su geçirmez kumaştan yapılmış. İçinde aynası bile var. Seyahatlerde her türlü bakım ve kozmetik malzemelerini büyük bir şefkatle sarıp sarmalıyor :)

Peki benim çanta içi çantamda neler mi var? Hemen olmazsa olmazlarımı sayıyorum; yedek şarj kablosu, usb bellek, mini dikiş seti, tırnak makası, günlük ped, ağrı kesici, sıvı sabun (lens kabına koydum :), ruj, mini el kremi (en çok bu lazım oluyor), mini diş fırçası, ayna, yara bandı, boğaz pastili ve birkaç bir şey daha.... 

sizinkilerde ne var ne yok??? Bayılırım çanta karıştırmaya :) :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...