6 Ağustos 2013

Oradan buradan...


Yazacak somut bir tema bulamayınca kafamda uçusan düşünceleri futursuzca (bkz. üstteki resim) yazayım kurtulayım dedim. Ordan burdan serisi başlıyor efenim...


Yeni aldığım duş jeli; palmolive çikolata tutkusu. Rafta görünce müthiş merak uyandırdı bende (evet, pazarlama tekniklerinin işlediği müşteri profiliyim). Çok davetkar bir adı vardı ve indirimdeydi. Duş alırken çikolata kokusu nasıl olurdu ki? Tövbe estağfurullah, nimeti orama burama sürmüş gibi hissettim vallahi :)


Çok sevdiğim bir arkadaşımla Nisan ayından beri İtalya'ya gitme planları yapıyoruz. En çok da yemekleri için tabi ki...İtalyan yemeği deyince ilk aklınıza ne geliyor??? Ben söyleyim pizza bir de tramisudur genel olarak. Yooo... hiç de o kadarcık değil! Cannoli ya cannoli diye bir şey var. Çıldırasıya yemek istiyorum. Ankara'da yapan bir yer buldum (oburcan sağolsun) ama te ...sının nikahında...oraya gideceğime İtalya'ya giderim ayol :)


Evimiz iki oda. Yatak odası olmayan odamız hem çalışma odası hem ütü odası hem de misafir odası gibi bir şey. Karman çorman saçma sapan ne ararsan var, öyle bir yer. Söyle bir dolap falan yaptırsak biraz süslesek yaşanılır bir hale getirsek mi acaba dedik ve kolları sıvadık. 

Bir arkadaşımız üstteki planı bizim için çizdi. Gel gör ki güvenip de yaptırabileceğimiz bir usta bulamadık. (daha öncekilerde yaşadığım sorunlar yüzünden korkuyorum). Sanırım ikea'dan kendimiz bir şeyler birleştireceğiz. Ama çok güzel çizmişti ya....



Aynı oda için bir de bazalı yatak alacağız. Yatağın üzerini güzel bir örtü ile örtüp yastıklarla doldurmak istiyorum. Hem biz otururuz hem misafir yatar. Belki bir gün de çocuk odası olur....Yastıkları Mudo Concept'te gördüm. Tatil dönüşü ilk işim onları almak olacak. Buradan bakabilirsiniz.



Bana ilk geldiğinde minik bir kavanozun içinde çimlendirilmişti sütleğen'im. Besledim büyüttüm kocaman ettim. Minik pembe çiçeklerine ölürüm ben onun....


Watsons indiriminden bir ruj kaptım. L'oreal Coral Fine. Çok tatlı bir rengi var ve oldukça da kalıcı. Tam bir yaz ruju.

Herkese iyi bayramlar, iyi tatiller....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu lafın altında mı kalacaksın ? aaaa :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...